بازارگرمی کم‌هزینه برای کنسرت‌های عید

بر اساس روال این سال‌ها خوانندگان معروف موسیقی پاپ پیش از برگزاری کنسرت‌هایشان، یک قطعه از تازه‌ترین آثار خوانده‌شده خود را برای عموم و به صورت رایگان منتشر می‌کنند تا اصطلاحا بازار را برای برگزاری کنسرت‌هایشان گرم کنند. حالا هم با آغاز دور جدیدی از برگزاری کنسرت‌ها بعد از نزدیک به ۶ ماه تعطیلی، تعدادی از خواننده‌ها با انتشار تک‌آهنگ به استقبال کنسرت‌های خودشان رفته‌اند.

آنچه در این گزارش می‌خوانید، معرفی اجمالی و بدون تقدم و تاخر برخی از تک‌آهنگ‌های منتشرشده از سوی برخی خوانندگان و گروه‌های شناخته‌شده موسیقی کشورمان است که قرار است مقدمه برگزاری کنسرت‌هایشان در روزهای عید باشد.

سالار عقیلی؛ «رفتی سفر»

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی که در این چند ساله علاوه بر فعالیت در عرصه موسیقی ردیف دستگاهی ایرانی، در حوزه موسیقی پاپ نیز فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته، در یک همکاری ویژه قطعه‌ای را با تک‌نوازی سنتور اردشیر کامکار منتشر کرد. در این قطعه که با نام «رفتی سفر» منتشر شده، محمد سلمانی شاعر، حمیدرضا گلشن آهنگساز، ایمان کی‌پیشینیان تنظیم‌کننده، اردشیر کامکار نوازنده سنتور گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

محمد علیزاده؛ «همسفر»

محمد علیزاده یکی از خوانندگان پرطرفدار این سال‌های موسیقی پاپ کشورمان است که همچنان آثار و کنسرت‌هایش با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود. وی که پس از جدایی از صدرالدین حسینخانی، مجتبی امینی تهیه‌کننده مطرح سینما و تلویزیون را به عنوان تهیه‌کننده در کنار خود دارد، طی روزهای گذشته تک‌آهنگ «همسفر» را منتشر کرد. در این قطعه شاهین شیخی و علی تیرداد به عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز و فراز فراهانی نوازنده گیتار برخی از عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

حامد همایون؛ «مراقبتم»

حامد همایون از خوانندگان پرطرفدار و شناخته‌شده موسیقی پاپ کشورمان که طی سال‌های اخیر تحت مدیریت محسن رجب‌پور به فعالیت مشغول است، در روزهای گذشته تازه‌ترین قطعه خود به نام «مراقبتم» را پیش روی مخاطبان قرار داد. در این قطعه طاها یوسفی ترانه‌سرا و آهنگساز، حسین احمدی میکس و مستر، محسن رجب‌پور ناشر و حامد همایون به عنوان خواننده حضور دارند.

رضا بهرام؛ «پناه آخر»

«پناه آخر» عنوان یکی دیگر از قطعات جدید این روزهای موسیقی است که به خوانندگی رضا بهرام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این خواننده که به واسطه همکاری با محمدحسین توتونچیان راه و چاه ورود به نظام اقتصادی موسیقی ایران را آموخت، در روزهای گذشته بود که قطعه «پناه آخر» را منتشر کرد. در این قطعه معین عمران و سجاد خیرآبادی ترانه‌سرا، حامد دهقانی آهنگساز، امین آئین تنظیم‌کننده، نیکان واحد نوازنده گیتار، حمید حاتمی میکس و مستر، رضا بهرام را همراهی کردند.

بهنام بانی؛ «کجای این شهری»

بهنام بانی از خوانندگان همیشه پرطرفدار موسیقی پاپ که در این مدت بازیگری سینما را هم تجربه کرده، در همین روزهای گذشته قطعه جدیدش را منتشر کرد.«کجای این شهری» عنوان این اثر تازه بهنام بانی است که با ترانه کارن موسوی، آهنگسازی حامد برادران و علیرضا خان، نوازندگی گیتار نایلون مجید پارسا، نوازندگی گیتار الکتریک علیرضا الیاسوند و تهیه‌کنندگی برادران حاتم‌پور در دسترس مخاطبان قرار دارد.

علیرضا طلیسچی؛ «ارتش سری»

علیرضا طلیسچی دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در این سال‌ها آثارش به یکباره با استقبال مخاطبان مواجه شده، طی روزهای آخر بهمن‌ماه قطعه «ارتش سری» را منتشر کرد. این خواننده قرار است به زودی کنسرتی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند تا بار دیگر مخاطبان این خواننده شاهد اجرای زنده او باشند.علیرضا طلیسچی در این کنسرت تصمیم دارد قطعه «قاف» را به همراه منتخبی از قطعات گذشته و جدید خود چهارشنبه‌شب روی صحنه اجرا کند.

فرزاد فرزین؛ «کوه یخ»

فرزاد فرزین، از خوانندگانی که طی سال‌های اخیر به طور همزمان علاوه‌بر خوانندگی، بازیگری سینما را هم تجربه کرده، در روزهای اخیر در کنار برگزاری یک کنسرت، تک‌آهنگ جدیدی را هم منتشر کرد.«کوه یخ» عنوان اثر جدید این خواننده موسیقی پاپ است که با ترانه و آهنگ امین همه‌خوانی، تنظیم احسان احمدی و امیرمیلاد نیکزاد در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بابک جهانبخش؛ «خودمو دارم که» بابک جهانبخش، خواننده‌ای که طی روزهای گذشته با حاشیه‌هایی درباره شایعه خداحافظی‌اش از موسیقی درگیر بود، پس از تکذیب رسمی این شایعه از تازه‌ترین تک‌آهنگ خود رونمایی کرد. قطعه «خودمو دارم که» عنوان اثر تازه جهانبخش است که با ترانه نرگس جعفری، آهنگسازی علی نورایی و تنظیم معین راهبر در دسترس علاقه‌مندان است.