نمایش «باغ آلبالو» با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از ۲۵ فروردین‌ماه در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌رود. داود بیتاء، امیرحسین نسیمی، مرضیه ساکی، منصوره هروی، آرین نعیمی و امید فتحی از بازیگران این اثر نمایشی هستند.

انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» با مدیریت دوبلاژ امین قاضی به پایان مرحله صداپیشگی رسید. این انیمیشن به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال است که به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران می‌پردازد.  در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» آمده است: «جولی بازیگر جویای نام ولی تازه‌کار تئاتر، توسط ناصرالدین‌شاه به ایران دعوت می‌شود تا نقش ژولیت را در نمایشی بازی کند، غافل از آنکه شاه نقشه دیگری برای او دارد.» نصرالله مدقالچی، وحید رونقی، ساناز غلامی، شهره روحی و مهدی فضلی از جمله صداپیشگان این فیلم هستند.

پویانمایی «سمپاش» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن از جشنواره بین‌المللی فیلم «پنین» انگلستان شده است. پویانمایی ۹دقیقه‌ای «سمپاش» با تکنیک سه‌بعدی در مورد سرزمینی است که در آن رویش هرگونه گل و گیاهی ممنوع است و ارتشی به نام «سمپاش» وظیفه نگهداری و شکار گیاهان و کسانی را که از آنها نگهداری می‌کنند دارد. داستان فضای علمی‌تخیلی دارد و در آن، ویران‌شهری نقطه مقابل آرمانشهر است. در این فضای ویران‌شهر، آینده‌ای نه چندان روشن وجود دارد و یکی از این سربازها پس از آشنایی با یک گیاه کوچک مسیرش عوض می‌شود.