فراموشان

نمایش فراموشان

نمایش «فراموشان» نام اثر جدید تالار قشقایی تئاتر شهر است که به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری آغاز شد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «بعد از ۲۰ سال یه قدمی اون قاتلم، یه فشنگ توی اسلحه می‌ذارم، به ترتیب قرعه می‌چکونم تا رولور اجدادی بگه قاتل کیه.» مهدی اذعانی، مریم تولایی، هانیه رحیمی، پوریا فرجی، نگار عزیزی، مروارید کفایی و علی مربی بازیگران این نمایش هستند. این نمایش از ساعت ۲۰:۱۵ به مدت زمان ۷۰ دقیقه پذیرای مخاطبان است.

 

لانگ شات

نمایش لانگ شات

«لانگ شات» عنوان نمایش جدید تالار سایه تئاتر شهر است که با نویسندگی جواد خورشا و محمدرضا مالکی و کارگردانی محمد‌رضا مالکی روی صحنه رفت. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «رضا مژده کارگر خیاطی که عاشق سینماست یک شب در محل کار خود می‌خواهد فیلمی با گوشی همراه از خودش ضبط کند تا برای یک دفتر سینمایی بفرستد. این کار در ستایش از تمام هنروران و عاشقان بازیگری سینماست.» محمدرضا مالکی در این نمایش به عنوان بازیگر هم حضور دارد. این نمایش ساعت ۲۰:۱۵ با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

دل‌لرزه

نمایش دل‌لرزه

در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نمایش «دل‌لرزه» به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی مجتبی لاله زاری روی صحنه رفت. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جواد ابویی در پی ماجرایی با هم‌محله‌ای خود درگیر می‌شود و او را به قتل می‌رساند. حاج مرسل وکیلی که کاندیدای شورای شهر است، برای کسب رضایت خانواده مقتول تلاش می‌کند.» در این نمایش سیدمرتضی فخرموسوی، سعید خبیری، امین دلپذیر، طاهره هنزایی و مجتبی لاله‌زاری بازی می‌کنند. این نمایش هر روز ساعت ۱۹ با مدت‌زمان ۶۰ دقیقه میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.

 

مکبث زار

نمایش مکبث زار

در تالار اصلی نمایش «مکبث زار» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی روی صحنه رفت.  در خلاصه داستان این اثر آمده است: «مکبث در جزیره هرمز بر سر تبدیل شدن به «بابای بزرگ زار» جدال می‌کند.» شهروز دل‌افکار، گاتا عابدی، محمد‌هادی عطایی، یاشار نادری، سعید برجعلی، فهیمه موسوی نیارکی، رضا جهانگیری، رضا سلیمی، سحر عبدالملکی و امیر رضایی در این نمایش بازی کرده‌اند. این نمایش هر روز ساعت 19:30 به مدت 90 دقیقه میزبان مخاطبان است.