صبح‌ها برای «ویتامین3»از خواب بلند شوید

سیدعلی ضیاء گوینده رادیو و مجری تلویزیون درباره برنامه تازه‌اش با عنوان «ویتامین۳» توضیحاتی ارائه داد. وی که متولد ۲۶ شهریور در کاشان است و سال ۸۴ به تهران آمده، درباره شروع فعالیتش در تلویزیون توضیح داد: همانطور که با بهترین تهیه کننده شبکه سه کارم را شروع کردم، این افتخار را داشتم که علی زاهدی برای برنامه جدیدش هم من را انتخاب کند. از ابتدا نگران بودم که مردم با دیدن هر روزه من دلزده شوند. وی رضا صفدری را استاد و کسی که با خودش سبک اجرا آورد دانست و گفت: او متن‌های صالح اعلا را طوری اجرا می‌کرد که انگار خودش نوشته بود.

این مجری جوان درباره «ویتامین۳» نیز توضیح داد: ما در برنامه اتاق فکر داریم، افشین حسین خانی سردبیر برنامه است و اتفاق جذاب اینکه علی زاهدی هنوز که هنوز است لحظه به لحظه همه چیز را چک می‌کند و اینطور نیست که بگوید ضیاء کار خودش را انجام می‌دهد.

وی درباره زمان روی آنتن رفتن برنامه تصریح کرد: تصور کردیم باید نشان دهیم تایم‌هایی که شاید بیننده کمی دارد هم با تکنیک‌های ما می‌شود پربیننده شوند. برای «نیمروز» این اتفاق درباره تایم ظهر افتاد و اکنون نیز برخی برای «ویتامین ۳» صبح آن ساعت از خواب بیدار می‌شوند.