اصغر فرهادی copy

سی‌و‌پنجمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «یک حضور» درباره زنده‌یاد جعفر والی به کارگردانی مجتبی سعادت محصول ۱۳۹۱ اختصاص دارد.این برنامه یکشنبه هفتم آبان از ساعت ۱۷ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود و پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور آنتونیا شرکا (منتقدسینما) برپا خواهد شد.

یک حضور copy

اکران آنلاین فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس از ساعت 20 امروز پنجشنبه در پلتفرم فیلیمو آغاز می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پدر پروانه در زندان است و از طریق گوشی فرهاد، یکی از هم‌بندهایش، با دخترش در ارتباط است. پس از مدتی، فرهاد و پروانه به هم علاقه‌مند می‌شوند و این آغاز ملاقات‌های آنها و شروع ماجراهای جدید است.»پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقاکاشی و حسین پارسایی از بازیگران این فیلم هستند.

ملاقات خصوصی copy

نمایشگاه انفرادی نقاشی «بهشت» بهشته امینی ساعت ۱۷ فردا جمعه در نگارخانه بهارک افتتاح می‌شود.این نمایشگاه شامل دو مجموعه است: نقاشی و هندسه نقوش. مجموعه نقاشی، ذهنی تصویرسازی‌شده است و با رنگ روغن، گواش، اکولین و پاستل در ابعاد مختلف خلق شده و مجموعه هندسه نقوش، بر پایه گره‌های هندسی و با الهام از نقوش سنتی طراحی و با گواش، راپید، خودکار و مداد رنگی در ابعاد گوناگون اجرا شده‌اند.علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای تماشای ۲۹ تابلوی نقاشی به‌نمایش‌درآمده روزهای شنبه تا چهارشنبه ۶ تا ۱۰ آبان به نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده‌ونک، کوچه شهید صابری، کوچه یکم، پلاک ۱ مراجعه کنند.