مهران مدیری یک ببر به «قهوه تلخ» اضافه کرد

سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» در حالی روانه بازار می‌شود که یک ببر به جمع بازیگران آن اضافه شده است. سری ۲۴ جموعه «قهوه تلخ» از روز ۲۳ خرداد ماه توزیع می‌شود. درباریان برای از بین بردن جانشین شاه؛ یعنی فرزند قیصر الملوک نقشه‌های جدیدی می‌کشند و بالاخره ببری را برای ترساندن قیصرالملوک باردار به کاخ می‌آورند. مهران مدیری پیش از این سابقه استفاده از حیوانات غیر خانگی مثل مار و ایگوانا را در سریال مرد هزار چهره داشت. همچنین در فیلم همیشه پای یک زن در میان است ساخته کمال تبریزی هم با یک مار همبازی بود که ظاهرا مار خانگی خود مدیری بود و عوامل آن فیلم در صحنه هایی که مدیری به راحتی با او بازی می کرد با ترس از این موجود بارها صحنه فیلم را به هم ریختند. این بار هم مثل دفعات قبل مدیری می خواهد تماشاگرانش را غافلگیر کند و با یک ببر همبازی شود. البته شاید در مجموعه ای اینچنینی که قصه به هر حال افت کرده است، وارد شدن یک قصه فرعی با بازی یک حیوان وحشی برای تماشاگر جذابیت داشته باشد. همچنین پس از چند قسمت دوری، مهران مدیری در نقش بلوتوس با ظاهری جدید و متفاوت به سریال برمی‌گردد.

همچنین داستان سریال «قهوه تلخ» از دو قسمت دیگر به زمان حال بازمی‌گردد؛ ضمن اینکه لوکیشن این سریال نیز که از قسمت اول تاکنون ثابت بوده، با پایان قسمت بیست و پنجم تغییر می‌کند. تاکنون تصویربرداری مجموعه «قهوه تلخ» در لوکیشنی ثابت در خیابان فرشته تهران انجام شده است، اما با پایان قسمت بیست و پنجم، داستان‌های این سریال در لوکیشنی جدید دنبال می‌شود.

در قسمت ۲۴ از «قهوه تلخ» همچنین بلوتوس ـ با بازی مهران مدیری ـ‌ با ظاهری متفاوت ظاهر می‌شود. مجموعه ۹۰ قسمتی «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمید و مجید آقاگلیان، بیش از ۳۳ بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد.

او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.