هفته‌ آینده کارهای جدیدی ارائه می‌کنیم

تنها مدیر برنامه‌ای که در موسیقی ایران توانسته به معنای واقعی کلمه، هنرمندان طرف قراردادش را مدیریت کند بدون شک محسن رجب‌پور است. مدیری که در همه این سال‌ها توانسته بزرگ‌ترین غافلگیری‌ها را برای دوستداران موسیقی داشته باشد و در آستانه انتشار آلبوم‌های جدید آریان و بنیامین بهادری، بهترین گزینه برای خبر گرفتن از آخرین وضعیت آنها بود. گفت‌وگوی ما با او را از دست ندهید: رجب‌پور در ابتدای صحبت‌هایش از آخرین وضعیت آثار هنرمندان طرف قرار دادش گفت: «آلبوم آریان و بنیامین هر دو در یک راستا در حال گذراندن آخرین مراحل ضبط و تولید هستند. هر دو مراحل ساخت و آهنگسازی و تنظیمشان تقریبا تمام شده. اینکه به شما می‌گویم تقریبا یعنی اینکه بالای نود درصد کار‌ها به اتمام رسیده و تا آخر این هفته همه چیز آماده می‌شود. هر دو آلبوم در این هفته به دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای اخذ مجوز‌های لازم ارائه می‌شوند.

اسم آلبوم‌ها

همیشه و در همه سال‌هایی که آریان و بنیامین آلبوم‌هایشان به بازار آمده است، تا قبل از انتشار، هیچ اسمی برای آلبوم در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته. ظاهرا امسال هم همین رویه قرار است ادامه داشته باشد. رجب‌پور در این زمینه می‌گوید: «ما همیشه آلبوم‌هایمان از اسم‌های واحدی پیروی می‌کنند. بنیامین آلبوم سومش است و مثل آلبوم‌های قبلی‌اش قطعا یک پسوند «سال» را خواهد داشت. آریان هم همین طور. در راستای اعدادی که در آلبوم‌های آریان تا به حال بوده این بار هم همینطور است. ولی در کنار این اسامی یک اسم را هم برای فروش آلبوم و نامگذاری آن انتخاب می‌کنیم که همیشه تا لحظه آخر آن را پیش خودمان نگه می‌داریم. این بار هم همین طور خواهد بود. همیشه هم این اسامی با مشورت هر دو طرف صورت می‌گیرد که ما به بهترین انتخاب همیشه رای داده‌ایم و آن اسم برای آلبوم انتخاب شده است.»

کم کنسرتی؟

اجرای کم تعداد برنامه‌های زنده برای هنرمندان طرف قرارداد با این مدیر، سوال بعدی ما بود که رجب‌پور در این باره گفت: «دلیل این اتفاق این است که ما به هنرمندمان به چشم یک دلال نگاه نمی‌کنیم.