فیلمی از هانکه قبل از مراسم اسکار

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌های سیما در تعطیلات آخر این هفته امروز پنج‌شنبه و فردا جمعه از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. شبکه یک

فیلم سینمایی پنهان به کارگردانی میشاییل هانکه، محصول سال ۲۰۰۵ ایتالیا و آلمان، امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود. این فیلم در حالی پخش می‌شود که بامداد دوشنبه مراسم اسکار برگزار خواهد شد و به احتمال قوی فیلم جدید میشاییل هانکه با نام عشق جوایز زیادی از این مراسم را از آن خود خواهد کرد. داستان فیلم با بازی دانیل اوتول و ژولیت بینوش از این قرار است که: «ژرژ اوران» مجری معروف تلویزیون فرانسه همراه همسرش «آن» و پسر نوجوانش «پیرو» زندگی به ظاهر خوب و خوشی را در پاریس می‌گذرانند. او در اوج موفقیت کاری خود است که یک سری کاست ویدئو دریافت می‌کند. در این کاست‌ها از خانه و محل زندگی او در کودکی و حال فیلمبرداری شده است او بلافاصله به مردی الجزایری به نام ماجد شک می‌کند و در حالی‌که از این ماجراها بسیار مشوش شده است تلاش می‌کند با مخفی نگه داشتن ماجرا از همسر و پسرش به تنهایی مشکل را حل کند و... فیلم تلویزیونی آوا به کارگردانی فربد شکرابی هم فردا عصرساعت ۱۶ از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه دو

امروز صبح ساعت ۷:۳۰ فیلم سینمایی توماس و راه‌آهن جادویی پخش می‌شود. فیلم سینمایی مادربزرگ به کارگردانی هیتوشی کورائوچی امروز ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی رفیق بد به کارگردانی عباس احمدی مطلق و با بازی ایرج طهماسب، حمید جبلی و هما روستا امشب ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت.

داستان در مورد حبیب است که پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد و سراغ دوست قدیمی‌اش عزیز که در یک آسایشگاه روانی بستری است، می‌رود. عزیز حرف نمی‌زند و حبیب را نمی‌شناسد. به توصیه پزشک، حبیب به تعریف ماجرای دوستی خود و عزیز در حضور او می پردازد. فیلم سینمایی زبل‌ها هم فردا صبح ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه سینما صبحانه پخش خواهد شد. فیلم تلویزیونی چهره به چهره ‌به کارگردانی علی ژکان فردا عصر ساعت ۱۷:۳۰روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی مستقیم به ماه هم فردا شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

شبکه سه

فیلم سینمایی ببر وحشی با بازی گری بوسی و لن کلارک هم امشب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود. فردا شب ساعت ۱۹ فیلم سینمایی شعاع نور به کارگردانی فرناندو فرگاتا، محصول سال ۲۰۱۰ پرتغال و آمریکا پخش می‌شود.

شبکه چهار

فیلم سینمایی ناتاشا برای زندگی تلاش‌کن محصول سال ۱۹۹۶ آلمان فردا ساعت ۱۲ پخش می‌شود.

فیلم سینمایی ای تی ام به کارگردانی دیوید بروکس فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما ۴ روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم محصول مشترک آمریکا و کانادا آمده: سه همکار با اتومبیل در حال ماموریت هستند که تصمیم می‌گیرند به خودپرداز مراجعه کنند و مقداری پول بردارند، ولی چیزی نمی‌گذرد که درمی‌یابند به دام یک قاتل ناشناس افتاده‌اند و نمی‌توانند از خودپرداز خارج شوند.