«خاطرات مبهم» با صدای «رضا یزدانی» منتشر شد

آلبوم جدید رضا یزدانی به نام «خاطرات مبهم» از صبح دیروز و در تیراژ بالا به صورت همزمان در تهران و شهرستان منتشر شد. این آلبوم پس از آثاری چون «شهر دل»، «پرنده بی‌پرنده»، «هیس»، «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی» ششمین آلبوم این خواننده است که باز هم با سبک و امضای همیشگی این خواننده در بازار موسیقی کشور منتشر شده و از صبح دیروز در تمام فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، در دسترس دوستداران این خواننده است.

این آلبوم با ده قطعه به نام‌های: بلاتکلیف، فیلم کوتاه، کجا‌گمت کردم، ادامه بده، حرف‌های بی‌مخاطب، گرامافون، نوار، حرف آخر، طهران تهران و شک می‌کنم، با حضور چهره‌هایی چون «کارن همایونفر» ساخته و تولید شده. قیصر امین‌پور و ترانه سراهایی از قبیل اندیشه فولاد‌وند، حسن علیشیری، احسان گودرزی، علیرضا باران و علی کمارجی‌نژاد نیز به عنوان ترانه‌سراهای این اثر معرفی شده‌اند. میکس و مسترینگ این آلبوم در استودیو پاپ به مدیریت «ناصر فرهودی» صورت پذیرفته و میلاد فرهودی و حمید رضا آداب نیز در این راه همکاری‌هایی را داشته‌اند.

«علی اوجی» تهیه‌کننده آلبوم است و این اثر از سوی شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» در قالب یک سی دی صوتی و یک دی وی دی تصویری روانه بازار شده است.