«شور شیرین» سریال می‌شود

ابراهیم اصغری درباره‌ ساخت سریال «شور شیرین» با موضوع شهید محمود کاوه گفت: برای ساخت این پروژه‌ گسترده تلویزیونی، در حال رایزنی با صدا و سیما و بنیاد شهید هستیم. به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده که قرار است پس از ساخت فیلم سینمایی «شور شیرین»،‌ سریال آن را آماده کند،‌ درباره آخرین وضعیت این پروژه بیان کرد: برنامه‌ ما این است که زندگی شهید کاوه را به عنوان یک سریال گسترده و طولانی آماده‌ نمایش کنیم، اما مشروط بر اینکه شرایط ساخت چنین سریال بزرگی آماده شود.

وی توضیح داد: ما اکنون در حال رایزنی با مدیران سازمان صداوسیما از یک سو و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی دیگر هستیم تا بتوانیم پروسه تولید را آغاز کنیم. البته موافقت‌های ضمنی با ساخت این سریال داده شده است.

اصغری در پاسخ به این پرسش که آیا مانند فیلم سینمایی «شور شیرین‌»، جواد اردکانی کارگردانی این سریال درباره‌ شهید کاوه را عهده‌دار خواهد بود؟ اظهار کرد: بله، مسلما آقای جواد اردکانی کارگردانی این سریال را برعهده خواهند داشت.

به گزارش ایسنا،‌ فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و خرداد و تیر ماه امسال روی پرده سینماهای کشور رفت.