54 کودک برای کمک به بچه‌های سرطانی نقاشی کشیدند

هفتمین نمایشگاه آثار نقاشی ۵۴ هنرمند کودک و نوجوانان با عنوان «آینده از آن من است» به نفع کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک روز پنج‌شنبه ۲۲ فروردین در محل این موسسه افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان کودک و نوجوان کلاس تارا بهبهانی فرزند هنرمند پیشکسوت تاها بهبهانی در هفتمین سال پیاپی نمایشگاه نقاشی‌ای را با عنوان «آینده از آن من است» برگزار می‌کنند و در آن آثاری را به نمایش می‌گذارند که از فکری تازه و خلاق برخوردارند.

تارا بهبهانی کارشناس ارشد پژوهش هنر و مربی نقاشی این کودکان، در این‌باره می‌گوید: اگر زمانِ حال درست و عادلانه تقسیم نشده است، می‌توانیم امیدوار باشیم که آینده از آن ماست، از آن همه ما. از آن فرزندان ما. چه آنها که به شکر خدا سالمند و سعادتمند و چه آنها که از بد حادثه به دردی گرفتارند. امید به آینده سهم همه ماست و چه خوب که این امید را دست و دلبازانه تقسیم کنیم و چه خوب‌تر که برای تحقق آن و برای شکرانه سلامتی فرزندانمان سهم بیشتری را به کودکان دردمند و رنج دیده‌ای بدهیم که چشم امیدشان به ماست.

۵۴ نقاش این نمایشگاه هنرمندانی در سنین ۶ تا ۱۷ سال بوده و با عشق و علاقه آثار خود را به موسسه محک هدیه کرده‌اند.

این نمایشگاه در روز پنج‌شنبه ۲۲ فروردین از ساعت ۴ تا ۸ بعد ازظهر افتتاح می شود و در روز جمعه ۲۳ فروردین نیز از ساعت ۴ تا ۸ بعدازظهر در موسسه محک واقع در میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه محک دایر است.