مدیر سینما «قدس» وضعیت اکران نوروزی را «افتضاح» دانست و مدیر «عصر جدید» هم می‌گوید که فروش فیلم‌ها از نوروز سال قبل کمتر بوده است. رضا نصیری مدیر سینما «قدس» درباره وضعیت فروش نوروزی این سینمای سرگروه به ایسنا گفت: در یک جمله می‌توانم بگویم که فروش ایام نوروز افتضاح بود.

وی که در اکران نوروزی فیلم سینمایی «رژیم طلایی» را روی پرده برده بود، ادامه داد: اگر بخواهد این وضعیت ادامه داشته باشد باید در سینما «قدس» و سینماهای دیگر را ببندیم چون درآمدمان به اندازه‌ای نیست که بتوانیم هزینه آب، برق و کارگر و ... را بدهیم. واقعا باید تاسف خورد که فیلمی در سینمای سرگروهش حتی سانس ساعت ۲۰:۳۰ را نداشته باشد.

مدیر سینما «قدس» با مقایسه وضعیت نوروز ۹۲ با مدت مشابه در سال قبل خاطرنشان کرد: ما در سال قبل «خصوصی» را حدود ۱۵ روز روی پرده داشتیم که این فیلم در این مدت کوتاه ۵۰ میلیون تومان فروش داشت اما «رژیم طلایی» یک ماه است که در سینما «قدس» اکران می‌شود، اما کل فروش‌مان هنوز به ۳۰ میلیون تومان نرسیده است! مدیر سینما عصر جدید هم درباره اینکه آیا افزایش قیمت بلیت در این سینما مشکلی ایجاد کرده است یا خیر؟ اظهار کرد: خیر، چون قیمت بلیت ما قبل از عید ۴۲۰۰ تومان بود و الان به ۵ هزار تومان افزایش یافته است. فکر نمی‌کنم افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت بلیت مشکلی برای مخاطب ایجاد کرده باشد.