ماه عسل، دودکش، مادرانه و عموپورنگ برترین برنامه‌های رمضان 92
مــراسم قـدردانی از دست‌اندرکاران تولید برنامه‌های رمضان و تابستان 92 در سیما روز دوشنبه در سالن رضوان بسیج صداوسیما برگزار شد.
به گزارش «ایسنا»، در این مراسم از مجموعه‌های نمایشی «دودکش» (شبکه یک سیما)، مادرانه (شبکه سه سیما) و بوی باران (مجموعه نمایشی ویژه لیالی قدر شبکه دو سیما) تجلیل شد. در این مراسم همچنین از ۳۸ برنامه در ساختارهای تلاوت قرآن، سخنرانی و کارشناسی مذهبی، گفت‌وگو محور، افطار و سحر، معارفی، مستند دینی، کودک و نوجوان، شب‌های قدر و ۱۴۴۷ تجلیل شد و به برنامه‌سازان جوایزی اهدا شد.
برنامه‌های راز، کاری از شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای نادر طالب‌زاده، سمت خدا، کاری از شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی حسین رکنی و اجرای نجم‌الدین شریعتی و برنامه آبی آسمان از شبکه تهران سیما به تهیه‌کنندگی رضا درویش نوری و اجرای علیرضا غفاری به عنوان بهترین برنامه‌های گفت‌وگو محور و ترکیبی با رای هیات داوران انتخاب شدند و از آنها قدردانی شد.
«ماه خدا» برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما به عنوان بهترین برنامه سحرگاهان در رمضان ۹۲ انتخاب شد و از سعید عباسی و مجید نادری تهیه‌کنندگان برنامه، حسن سلطانی مجری آن و فرخ نعمتی (مجری وصیت‌نامه‌خوانی شهدا) در برنامه قدردانی شد.
بر اساس رای هیات داوران برنامه «ماه‌عسل» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی کاری از شبکه سه سیما بهترین برنامه زمان افطار معرفی شد.
در بخش برنامه‌های کودک کتابخانه عمو پورنگ تولید شبکه دو سیما معرفی و به مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده؛ احمد درویش علی‌پور کارگردان؛ حجت‌الاسلام محمدی کارشناس و داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان مجریان برنامه جوایزی اهدا شد.
ساعت ۲۵ (شبکه تهران سیما) به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و اجرای محمدرضا قدیریان و برنامه ادبستان (شبکه آموزش سیما) به تهیه‌کنندگی سید محمد مناجاتی در بخش ترکیبی تابستان معرفی شدند.