مرادخانی: فعلا تصمیمی برای تغییر مدیران نگرفته‌ایم
علی مرادخانی که به تازگی به‌عنوان معاون هنری وزارت ارشاد منصوب شده است درباره احتمال تغییر مدیران مراکز تجسمی، تئاتر و موسیقی گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر مدیران نداریم.
علی مرادخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره مهم‌ترین برنامه‌های خود برای معاونت هنری وزارت ارشاد توضیح داد: سعی من این است که از فردا چهارشنبه مروری بر مجموعه فعالیت‌های معاونت هنری داشته باشم و با مشخص کردن اهداف و برنامه‌‌ریزی در راستای این اهداف اقدام کنیم.
او درباره احتمال تغییر و تحولات احتمالی در سطح مدیران این معاونت هم گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر و تحول مدیران نداریم؛ چرا که باید ابتدا اهداف را مشخص کنیم و بر اساس این اهداف برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم سپس اگر لازم باشد بر مبنای این برنامه‌ها تغییراتی در سطح مدیران داشته باشیم.
او توضیح بیشتر درباره اولویت‌های معاونت هنری را به آینده نزدیک موکول کرد و گفت: پس از بررسی‌ اوضاع در معاونت هنری طی یک نشست خبری درباره اولویت‌ها، ‌اهداف و برنامه‌های معاونت هنری با اهالی رسانه به تفصیل سخن خواهم گفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی مرادخانی که به‌تازگی به‌عنوان معاون هنری وزارت ارشاد از سوی علی جنتی انتخاب شده است، به زودی طی مراسمی در تالار وحدت معارفه خواهد شد.