«باغ سرهنگ » به شبکه تهران می‌آید
مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در مرحله تدوین و ساخت موسیقی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، مجید اوجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» با اعلام این مطلب گفت: تصویر برداری این مجموعه تمام شده است و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
اوجی ادامه داد: با توجه به محتوای داستان این مجموعه، ما از چند خواننده برای تیتراژ ابتدایی، میانی و پایانی استفاده می‌کنیم.
بنا براین گزارش، در خلاصه داستان «باغ سرهنگ» آمده: یک خواننده جوان برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می‌گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. آنها بعد از عقد برای اینکه جایی برای زندگی ندارند، تصمیم می گیرند باغ متروکه سرهنگ را که از اقوام دورشان است، برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می‌شوند که...
بنا بر این گزارش،محمد مطیع، فرهاد آییش، مجید صالحی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی، شمسی فضل‌اللهی، نعیمه نظام دوست، محمدرضا عباس‌نژاد، مجید شهریاری، نسترن سالار و... بازیگران اصلی این مجموعه هستند.