گالری گلستان ۶۲۰ میلیون تومان تابلو فروخت
بیست و یکمین دوره «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند»، رویداد تابستانه گالری گلستان عصر چهارشنبه چهارم مهر ماه به پایان می‌رسد و این در حالی است که این دوره با فروش ۹۲ اثر هنری در مجموع به مبلغ ۶۲۰ میلیون تومان، حائز رکوردی به یاد ماندنی شده است.
«۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» از منظر استمرار و سال‌های برپایی رویدادی شاخص و یگانه در جامعه تجسمی ایران به حساب می‌آید با ارائه ۱۷۷ نقاشی، نقاشی خط و مجسمه از نزدیک به ۱۷۰ هنرمند از ۱۵ شهریور ۹۲ کار خود را آغاز کرد که با فروش پیاپی آثار، میزبان کارهای تازه تری شده است که به این ترتیب آثار به نمایش در آمده در این دوره از مرز ۲۵۰ اثر نیز گذشت و هر چند روز یک بار با تغییر آثار بر روی دیوارهای گالری گلستان؛ گویی نمایشگاه جدیدی برپا شد. به گفته لیلی گلستان مدیر گالری؛ استقبال شایان توجه از آثار جوانان، حضور پر رنگ مجموعه داران نو رسیده و رونق افزایی به بازار داخلی هنر از جمله دستاوردهای مهم این رویداد بوده است.
بیست و یکمین نمایشگاه «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» عصر جمعه ۱۵ شهریور در گالری گلستان آغاز به کار کرده است. در این رویداد دو اثر انتزاعی سهراب سپهری به ترتیب به مبلغ ۲۵۰ و ۱۶۰ میلیون تومان به فروش رفتند، علاوه بر این آثار نام‌های بزرگی نظیر سیدمحمد احصایی، فریده لاشایی، جعفر روح بخش، ایرج زند، مش اسماعیل، نصرت‌الله مسلمیان و... نیز در روز افتتاحیه خریداری شدند.
بیست و یکمین نمایشگاه «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» تا چهارم مهرماه در گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ دایر است.