شهرام شکوهی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، آرش برهانی و بهنام تشکر از جمله چهره‌‌های شناخته شده‌ای هستند که در سری جدید «شوخی با شما» حضور دارند.
به گزارش شبکه ایران، امیرحسین قهرایی و میثم معراجی تولید مجموعه‌ جدید «دوربین مخفی» را به پایان رساندند. پیش از این «شوخی با ستارگان» با محتوای شوخی با هنرمندان در چهار قسمت روانه‌ شبکه‌ نمایش خانگی شده بود که گویا استقبال از آن مجموعه، قهرایی را به فکر ساخت سری جدید انداخت.
قهرایی در گفت‌وگو با «صبا» درباره‌ جزئیات این مجموعه برای اولین بار می‌گوید: «تا یک ماه دیگر سری جدید دوربین مخفی با عنوان «شوخی با شما» وارد شبکه‌ نمایش می‌شود و قرار است در۴ قسمت منتشر شود. تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم ازچهره‌های شناخته شده در ۴ قسمت بهره ببریم و شوخی‌های جالب و بامزه‌ای با آنها داشته باشیم».
میثم معراجی، دیگر تهیه‌کننده‌ این برنامه هم گفت: «در این سری، شاهد شوخی‌های گروه‌مان با شهرام شکوهی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، آرش برهانی، بهنام تشکر و... هستید. نکته‌ جالبی هم که درباره‌ سری جدید برای اولین بار می‌خواهم بگویم این است که ما از مردم عادی هم در این قسمت‌ها استفاده کرده‌ایم و واکنش آنها را هم نسبت به شوخی‌های برنامه‌ریزی شده توسط چهره‌ها داریم. همچنین تصویر هر هنرمندی را هم که از شوخی و موقعیتی که ما برایش فراهم کرده‌ایم، راضی نبوده، پخش نخواهیم کرد. چراکه ما در درجه‌ اول به هنرمندان‌مان و بعد نسبت به تولید اثر دلخواه‌مان تعهد داریم».

بهنام تشکر، شهرام شکوهی و آرش برهانی در تیم «شوخی با ستارگان»