خانه هنرمندان رقیب کریستی می‌شود
مدیرعامل خانه هنرمندان از راه‌اندازی یک بازار خیریه هنر و نیز ایجاد صندوقی برای کمک به هنرمندان بیمار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در نشستی با خبرنگاران حوزه تجسمی رسانه‎ها گفت: متاسفانه بسیاری از هنرمندان ما به واسطه مسایل مالی، گرانی داروها و نداشتن بیمه دچار رنج فراوان هستند. سال گذشته برنامه‌ای با کمک انجمن عکاسان تئاتر ایران برای مجید بهرامی برگزار کردیم که چهارصد میلیون فروش عکس داشت و تجربه بسیار خوبی محسوب می‌شود. قصد داریم همین برنامه را برای هنرمندان درگیر بیماری برگزار کنیم. امسال قصد داریم بازار خیریه و اکسپو را بسیار گسترده‌تر از سال قبل برگزار کنیم، تا هنرمندان بیمار ما تنها غصه بیماری خود را داشته باشند.
وی ۱۶ تا ۱۸ اسفند را زمان برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: می‌خواهیم آثاری را در این اکسپو و بازار خیریه به نمایش و فروش بگذاریم که با قیمت‌های همت عالی فروخته شود و مبلغ جمع‌آوری شده را بر اساس اولویت‌هایی که هستند به هنرمندان بیمار اختصاص دهیم.
مدیرعامل خانه هنرمندان همچنین در مورد چگونگی جمع‌آوری آثار توضیح داد: از هنرمندان می‌خواهیم تا کارهای خود را به رایگان در اختیار این نمایشگاه بگذارند. همچنین ما تعدادی از آثار گنجینه خانه هنرمندان را بیرون آورده و برای کمک به این هنرمندان خواهیم فروخت.