از فلاحی و یزدانی تا یگانه و خسروی
مدیر موسسه فرهنگی- هنری آوای فروهر از برگزاری کنسرت پنج خواننده صاحب‌نام پاپ بعد از پایان ایام محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.
محمد حاتم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در تشریح تازه‌ترین برنامه‌های موسیقایی موسسه آوای فروهر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته و بعد از دریافت مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روزهای 28 و 29 دی‌ماه با برگزاری کنسرت مازیار فلاحی میزبان مخاطبان موسیقی پاپ خواهیم بود.
مدیر موسسه فرهنگی- هنری آوای فروهر با بیان اینکه جدیدترین آلبوم رضا یزدانی به زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد، تصریح کرد: در این آلبوم که با عنوان «ساعت‌ها خوابن» بعد از ماه صفر منتشر می‌شود میلاد عدل، آرش زمانیان، میثم مروستی و حسین علیشیری به عنوان نوازنده حضور خواهند داشت. البته طبق برنامه‌هایی که پیش‌بینی کردیم دو هفته بعد از انتشار آلبوم و کسب مجوزهای لازم کنسرت این خواننده پاپ- راک را نیز برگزار می‌کنیم.
حاتم پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری کنسرت سه خواننده دیگر موسیقی پاپ کشورمان در اواخر دی و اوایل بهمن اشاره کرد و گفت: با پایان گرفتن ایام ماه صفر و تا قبل از فرا رسیدن ایام فاطمیه در صورت کسب مجوزهای لازم کنسرت‌های محسن یگانه، سیروان خسروی و حمید عسگری را نیز برگزار می‌کنیم.