آغاز سال پنجم مجله «24» با لیلا حاتمی
چهل و هفتمین ماهنامه‌ 24 به‌همراه گفت‌وگوی متفاوت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست با لیلا حاتمی منتشر شد. این گفت‌وگو به مناسبت اکران سر به مهر انجام شده و لیلا حاتمی در آن درباره‌ دلایل حضور در این فیلم و تحلیل شخصیتی که بازی کرده، سخن گفته است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکسی از لیلا حاتمی اختصاص دارد.
در صفحات سینمای ایران شماره جدید ۲۴ پرونده‌ای برای فیلم «آسمان زرد کم‌عمق» منتشر شده که گفت‌وگوی حسین معززی‌نیا با بهرام توکلی هم در این پرونده است. بخش سینمای دنیای شماره‌ دی ماه مجله‌ ۲۴ به معرفی و مرور جدیدترین فیلم‌های اکران شده اختصاص دارد. گزارش‌هایی با عنوان بهترین‌های سینما در سال ۲۰۱۳ و رایج‌ترین دروغ‌ها در سینما در این بخش از مجله منتشر شده‌اند.
۲۴ که از این شماره وارد سال پنجم انتشار خود شده، دست به تغییراتی جزئی در ساختار مجله زده است. اضافه شدن بخش وبلاگ به ابتدای مجله و اصلاح بخش تلویزیون و راهنما تعدادی از این تغییرات‌اند. از این به بعد در صفحات راهنما مجموعه مطالبی درباره‌ سریال‌های خارجی شاخص هم منتشر می‌شود.
نامه‌ استنلی کوبریک به اینگمار برگمان، یادی از موسیقی متن سانست‌‌بولوار، مرور یک سکانس شاخص از جاده‌ مالهالند و پرونده بازنگری فیلم ماه کاغذی مهم‌ترین مطالب بخش نوستالژی مجله هستند.