نمایشگاه ابراهیم حقیقی همزمان با رونمایی دومین کتابش
بیش از چهار دهه از فعالیت‌های ابراهیم حقیقی همراه با کتاب گزیده آثار این هنرمند از سال ۴۸ تاکنون در موزه گالری علی اکبر صادقی رونمایی می‌شود.
به گزارش «ایلنا»، آثار ابراهیم حقیقی در نمایشگاهی با عنوان ریتروسپکتیو (نگاهی از گذشته تا امروز) به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه ۳۰۰ اثر در زمینه هنرهای تجسمی و سینما همچون پوس‌تر، آرم، لوگو، نشانه، طراحی جلد کتاب، عکس و خط نگاره‌هایی که او از سال ۱۳۴۸ تاکنون خلق کرده است، به روی دیوار می‌رود.
همزمان با مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، «کتاب حقیقی» نیز که مروری بر ۴۵ سال کارنامه هنری این طراح گرافیک، عکاس، نقاش و نویسنده است، در ۳۲۰ صفحه با مقدمه علیرضا مصطفی‌زاده، مسعود سپهر، هوشنگ گلمکانی و محمودرضا بهمن‌پور از سوی نشر نظر رونمایی خواهد شد.
پیش از این نیز کتاب گزیده آثار ابراهیم حقیقی از سال ۱۳۴۸ تا ۱۳۸۵ در قطع جیبی از سوی نشر نظر منتشر شده بود؛ اما با توجه به تعدد آثاری که حقیقی طی این سال‌ها در شاخه‌های مختلف هنری پدید آورده است، این بار کتابی در قطع رحلی در ۳۲۰ صفحه و جلدی خاص با رویکرد مرور آثار ۴۵ ساله او از همین ناشر منتشر می‌شود. مراسم افتتاحیه و رونمایی کتاب ابراهیم حقیقی از ساعت ۱۶ الی ۲۰ روز جمعه، ۲۰ دی در موزه گالری سبز برگزار می‌شود.