- کنسرت گروه موسیقی آشیانه کودک و نوجوان به سرپرستی فریبرز رستمی نمایش زیبایی از رنگ، حرکت، شعر و آواز اقوام ایرانی را در سومین شب از بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه برد.
این اجرا در دو پرده و با ترکیبی از حرکات موزون، نمایش و موسیقی اجرا و با استقبال بسیار تماشاگران مواجه شد. یکی از مشکلات این اجرا مراحل فنی و اجرایی کار بود و با وجود تلاش کودکان گروه موسیقی آشیانه کودک و نوجوان و همچنین فریبرز رستمی سرپرست گروه موسیقی، ضعف در صدابرداری و به نوعی آماده نبودن صحنه برای اجرا به بخش نخست این کنسرت لطمه وارد کرد.

- شنبه شب محمد اصفهانی هم روی صحنه رفت. بخشی از اجرای محمد اصفهانی به اجرای قطعه «گل گلدون» اختصاص داشت که خیلی‌ها این قطعه را با صدای سیمین غانم می‌شناسند. اصفهانی این قطعه را با تنظیمی متفاوت اجرا کرد و پس از پایان قطعه تعدادی از حاضران در طبقه همکف اعتراض کردند که «آقای اصفهانی خیلی بد بود!» یکی دیگر از حاضران نیز گفت: «اصلا برای اجرای این قطعه از آقای شهبازیان اجازه گرفته‌اید؟» پس از اجرای این قطعه تعدادی از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران سالن را ترک کردند.
- شنبه شب گروه موسیقی جمهوری آذربایجان به رهبری رامیز قلی‌اف، در تالار ایوان شمس به صحنه رفت. در این برنامه گروه رامیز قلی‌اف بر صحنه حاضر شده بودند. بنابراین گزارش،‌ قطعات اجراشده، بارها حاضران را که بیشترشان از آذری‌زبان‌های ایرانی بودند، به شوق آورد و فریاد یاشاسین بارها در سالن شنیده شد. از حاضران در سالن، فرهاد فخرالدینی بود که همراه خانواده و برادرش فخرالدین فخرالدینی، از میهمانان ویژه این اجرا در قالب بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بودند.

- ارکستر مجلسی «رسا» به سرپرستی مظفر نبیلی و رهبری ارکستر رامیار بهزادی شنبه شب در تالار رودکی آثار خود را در بخش رقابتی گروه‌نوازی کلاسیک اجرا کردند. از نکات حاشیه‌ای این کنسرت موسیقایی نقص فنی ساز ترومپت مصطفی بیات از نوازندگان گروه بود که مستمرا در حین اجرای قطعات دچار مشکل می‌شد، به طوری‌ که وی مجبور می‌شد برای جلوگیری از هرگونه مشکل گروه را همراهی نکند. حسن ریاحی دبیر جشنواره موسیقی فجر و پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی نیز میهمانان ویژه این اجرا بودند.
- کنسرت سیروان خسروی شامگاه شنبه با حدود ۴۵ دقیقه تاخیر، ساعت ۱۹ اجرا شد. خسروی بعد از خواندن آهنگ اول از شور و انرژی مخاطبان در این اجرا اظهار شگفتی کرد. وی به حاضران در سالن گفت: این انرژی خیلی بیشتر از آن چیزی است که من انتظار داشتم. میلاد درخشانی برای همراهی قطعه سوم به سیروان خسروی پیوست و آهنگ بعدی که تیتراژ سریال طنز «ساختمان پزشکان» بود با نوازندگی عود وی آغاز شد.