ماجرای شلیک به محیط‌بانان به «پایتخت 3» رسید
کارگردان سه‌گانه «پایتخت» از تلاش عوامل سازنده برای رو کردن اتفاقات تازه در این سری از سریال خبر داد و مجری طرح آن نیز اعلام کرد: در این سری به موضوع حمله شکارچی‌ها به محیط‌بانان پرداخته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، سریال «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری روز گذشته میزبان نمایندگان مجلس و سیاستمداران استان مازندران بود. پیش از حضور نمایندگان، مقدم در جمع خبرنگاران درخصوص سری سوم «پایتخت» توضیح داد: مجموع این عوامل دست به دست هم داد تا «پایتخت ۳» ساخته شود و ما بنا را بر این گذاشته بودیم تا سری جدید سریال گامی به جلو باشد و حرف‌های تازه‌تری داشته باشیم و نیاز ذهنی و خوراک فرهنگی خوبی برای مخاطب ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: ما در «پایتخت ۳» دنبال چیزی بودیم که نماد استان مازندران و برای ما قصه‌ساز باشد؛ به همین دلیل به سابقه نقی که به‌عنوان کشتی‌گیر معرفی شده بود، برگشتیم و او در این قسمت به عنوان پیشکسوت این عرصه حضور دارد. علیرضا نجف‌زاده، مجری طرح «پایتخت» نیز در خصوص لوکیشن بیمارستان توضیح داد: لوکیشن درمانگاه زعفرانیه مربوط به سکانس بیمارستان است.
«بهبود» شخصیت محیط‌بان قصه ما مورد اصابت تیر شکارچی قرار گرفته و بیمارستان مازندران اعلام کرده ساچمه به نخاع او برخورد کرده و بیمارستان مجرب‌تری باید درمان او را به‌عهده بگیرد.