کامبیز درم‌بخش به دعوت موزه مدرن‌آرت به پاریس می‌رود
کامبیز درم‌بخش به دعوت موزه مدرن‌آرت پاریس تعدادی از آثارش را به فرانسه فرستاد تا در این موزه به نمایش درآید.
کامبیز درم‌بخش، کاریکاتوریست پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد نمایشگاه‌هایی که در آینده برپا خواهد کرد، توضیح داد: اردیبهشت سال ۹۳ ماه بسیار پرکاری برای من است و در این ماه سه نمایشگاه دارم که یکی در ایران و دو نمایشگاه نیز در فرانسه خواهد بود.
وی افزود: مدیر موزه مدرن‌آرت پاریس در یک تماس تلفنی از من خواست که چند اثرم را برای نمایش در نمایشگاهی گروهی به این موزه بفرستم که این کار انجام شد و آثار من به همراه آثار برخی هنرمندان مشهور دیگر اواخر اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد آمد. درم‌بخش در مورد دیگر نمایشگاهش در فرانسه توضیح داد: نمایشگاه دیگری در گالری «نیکلاس فلایمن» پاریس دارم که یک نمایشگاه‌گردان ایرانی آن را برگزار کرده و آثار کاریکاتوریست‌ها و تصویرگران مشهور چند دهه اخیر دنیا را در آنجا جمع‌آوری کرده است.
این کاریکاتوریست در مورد زمان این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه در روزهای آخر ماه مه میلادی افتتاح خواهد شد و تا اواسط ژوئن ادامه خواهد داشت. این هنرمند پیشکسوت در مورد نمایشگاهش در ایران توضیح داد: همچنین از دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته نمایشگاه انفرادی من در گالری ساربان برپا خواهد بود. وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۴۰ تابلوی من به نمایش درخواهد آمد همچنین ۱۰ اثر که چاپ دیجیتالی شده نیز روی دیوار می‌رود تا کسانی که قدرت خرید پایین‌تری دارند امکان خرید داشته باشند. درم‌بخش در پایان سخنانش در مورد سوژه‌های این آثار گفت: این نمایشگاه «داستان‌های دیدنی» نام دارد که در آن طرح‌هایی را که در همشهری داستان چاپ شده است، عرضه کرده‌ام.