نویسنده سریال «خوب‌، بد‌، زشت‌» که نوروز امسال مجموعه‌اش به روی آنتن رفت، قرار است یک مجموعه طنز 60 قسمتی با منوچهر هادی برای شبکه دو داشته باشد.
بابک کایدان در گفت‌وگو با «ایسنا» دراین باره توضیح داد: قرار بود بعد از سریال «خوب‌، بد‌، زشت» با آقای هادی درباره‌ یک سریال طنز ۶۰ - ۵۰ قسمتی صحبت کنیم؛ اما فعلا به دلیل اینکه هر دو مشغول کارهای مجزا هستیم پیش‌بینی می‌کنم تابستان امسال درخصوص این مجموعه جدید تصمیم گرفته شود؛ ضمن اینکه ساخت این سریال در مرحله طرح بود که باید نوشته می‌شد اما فعلا متوقف می‌ماند تا کارهایمان انجام شود.
این نویسنده همچنین اظهار کرد: سریالی که قرار است در آینده داشته باشیم ملودرام طنز است و نمی‌توان گفت ژانر آن طنز صرف است؛ ضمن اینکه این کار مناسبتی نخواهد بود و احتمالا اگر تابستان برای نگارش و ساخت آن اقدام کنیم، فکر می‌کنم برای پاییز امسال کار برای پخش آماده شود.
کایدان در پایان گفت‌وگوی خود از نگارش یک سریال
۱۰ قسمتی ویژه محرم برای شبکه تهران خبر داد و گفت: «نشانه‌ها» عنوان سریال محرم امسال شبکه تهران است که تاکنون پنج قسمت از فیلمنامه آن نوشته شده است. این سریال که هنوز کارگردانی برایش انتخاب نشده است، به تهیه‌کنندگی عباس نادران برای شبکه تهران تهیه خواهد شد.