تشکیل کمیته شورای شهر برای رسیدگی  به وضعیت موزه تناولی
رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد شدید از اتفاقاتی که در واپسین روزهای سال گذشته برای آثار پرویز تناولی رخ داد از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به این اتفاقات و احیای موزه پرویز تناولی خبر داد.
به گزارش «ایسنا»، سیدعبدالحسین مختاباد صبح جمعه، با حضور در منزل پرویز تناولی مجسمه‌ساز و نقاش درباره آثار او و مشکلاتی که در سال‌های اخیر بر سر راه موزه آثار وی آمده است با این هنرمند شناخته شده ایرانی در عرصه بین‌المللی گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، پرویز تناولی به همراه دخترش به شرح اتفاقات رخ داده در آخرین روزهای سال گذشته و ورود ماموران سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به منزل وی و انتقال نامناسب آثار تناولی که موجب صدمه دیدن برخی از آثار و سقوط یکی از این آثار از جرثقیل شد، پرداختند. تناولی سپس به شرح دعاوی حقوقی بین شهرداری تهران و او که از زمان شهرداری محمود احمدی‌نژاد و به دنبال تعطیلی موزه وی بلافاصله بعد از انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان شهردار تهران و رای‌های صادر شده از سوی شعبه‌های مختلف دادگاه‌ها در خصوص این دعاوی پرداخت.
مختاباد با ابراز تاسف شدید از اتفاقات رخ داده در جریان حمل آثار تناولی و نحوه برخورد و ورود ماموران به منزل وی و با اشاره به شأن و جایگاه آثار پرویز تناولی در دنیا و به ویژه مجموعه آثار «هیچ» او، خاطرنشان کرد: «تمام تلاش خود را برای احیای موزه استاد پرویز تناولی به کار خواهیم بست و ان‌شاءالله با همراهی شهرداری تهران در آینده نزدیک شاهد افتتاح موزه پرویز تناولی در محل منزل ایشان خواهیم بود.»