اکران مستند زندگی حسین محجوبی

سعید محجوبی هنرمند عرصه نقاشی، نقاشی خط و معماری از برپایی نمایشگاه آثار و پخش مستند زندگی پدرش به مناسبت هشتاد و چهارمین سال تولد وی در موزه هنرهای معاصر تهران خبرداد. سعید محجوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درباره برپایی نمایشگاه آثار پدرش؛ حسین محجوبی گفت: به مناسبت هشتادوچهارمین سال تولد پدرم، روز جمعه دوم خردادماه نمایشگاهی از آثار وی در دوره‌های مختلف در موزه هنرهای معاصر تهران برپا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم نقد و بررسی آثار این هنرمند در سینماتک موزه هنرهای معاصر خبر داد و گفت: در این مراسم هادی سیف و عباس مشهدی زاده سخنرانی خواهند داشت و هنرمندان و مسوولان فرهنگی و هنری کشور نیز حضور

دارند.

وی آثار این هنرمند را حدود ۵۰ اثر در ابعاد مختلف عنوان کرد که شامل دوره‌های مختلف کاری این هنرمند در طول سال های ۱۳۲۱ تا امروز است.

محجوبی در پایان، همچنین با اشاره به نمایش فیلم مستندی از زندگی حسین محجوبی در این مراسم گفت: روز جمعه فیلم مستندی با عنوان «دلواپس درختان بوم» ساخته علی محمد مسیحا نیز در سینماتک موزه هنرهای معاصر برای نخستین بار اکران خواهد شد.

آثار این هنرمند قرار است در قسمت ورودی موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآید. مراسم افتتاح نمایشگاه آثار حسین محجوبی و نمایش فیلم «دلواپس درختان بوم» ساعت ۱۶ روز جمعه دوم خردادماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار

می‌شود.