واکنش مهرجویی پس از تماشای «گاو» داریوش مهرجویی گفت: تماشای نسخه با کیفیت و بازسازی شده فیلم «گاو» در پاریس برایم هیجان‌انگیز بود. برگزاری نمایشگاه عکس پس از رفع توقیف

تهیه‌کننده مجموعه مستند «ایران فراسو» که چندی پیش نسبت به جلوگیری تلویزیون از پخش مستندش انتقاد کرده بود از پخش و همچنین برگزاری نمایشگاه عکس این مجموعه خبر داد.

مزدک میرزایی؛ گزارشگر هر سه بازی‌ ایران

مزدک میرزایی سه دیدار ایران با تیم‌های نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌ در جریان جام‌جهانی ۲۰۱۴ را از برزیل گزارش خواهد کرد.

عطاران «بربادرفته» را امسال کلید می‌زند

منیژه حکمت تهیه‌کننده با اشاره به این که نگارش سیناپس اثر جدید رضا عطاران با نام «بربادرفته» به پایان رسیده است؛ گفت: به زودی دیالوگ نویسی این فیلم سینمایی آغاز می‌شود و امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانیم آن را برای تولید

آماده کنیم.

اهدای آثار ۲ هنرمند آلمانی به موزه هنرهای معاصر

همزمان با برپایی نمایشگاه آثار خارجی گنجینه موزه با موضوع «از امپرسیونیسم تا امروز - تاریخ معاصر چاپ‌های دستی» با همکاری گالری «برکنر» در دوسلدورف، ۱۳ اثر از هاینس ماک و گونتر اوکر، دو هنرمند بزرگ آلمانی به موزه هنرهای معاصر تهران اهدا شد.

نمایش یادداشت‌های ۲/۱ میلیون یورویی بکت

دانشگاه ریدینگ ۶ دفترچه یادداشت بکت، شامل یادداشت‌ها و دست نوشته‌های وی از اولین چاپ کتاب «مورفی» را سال پیش در حراجی ساتبی به قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو خریداری کرد و حالا قرار است آنها را برای یک روز در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

معرفی بهترین کتاب تجاری کانادا

جایزه کتاب تجاری ملی کانادا، با انتخاب بهترین کتاب در این حوزه، برنده خود را معرفی کرد. در این مراسم جیم لیچ و ژاکلین مک نیش به‌عنوان برنده جایزه کتاب تجاری ملی کانادا انتخاب شدند.

رونمایی از پوستر و آنونس «دربست آزادی»

پوستر و آنونس فیلم سینمایی «دربست آزادی» ساخته مهرشاد کارخانی در آستانه اکران عمومی در برج آزادی با حضور بازیگران و عوامل فیلم رونمایی شد.

خوشنویسان مشغول کارند در گالری مژده

نخستین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های «خوشنویسان مشغول کارند» با عنوان «وضعیت مرزی» روز جمعه ۲۳ خرداد در گالری مژده گشایش می‌یابد.