هواداری شاعران کره‌جنوبی از تیم ملی ایران جمعی از شاعران کره‌ای با هدف تشویق تیم ملی ایران در بازی‌های جام جهانی، به ایران وارد شده‌اند. برنامه تشویق مشترک تیم فوتبال کره‌جنوبی و ایران در بازی‌های جام جهانی برزیل با همکاری انجمن‌های شاعران کره‌جنوبی، ایران و سفارت جمهوری کره در ایران از روز دوشنبه ۲۶ خردادماه آغاز شده است و تا روز دوشنبه دوم تیرماه ادامه دارد. پاسخی درباره نفرستادن گزارشگر به برزیل

قائم‌مقام ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما درخصوص اعزام نکردن گزارشگری از سوی صداوسیما برای گزارش بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی برزیل، توضیحاتی را مبنی‌بر اینکه «صرفه‌جویی‌هایی صورت گرفت تا از اعزام گزارشگران غیرضروری جلوگیری شود»، ارائه داد.

«تنفس آزاد» محمدعلی بهمنی و امیرحسین سمیعی

آلبوم «تنفس آزاد» شامل دکلمه محمدعلی بهمنی از شعرهای آزادش با آواز و آهنگسازی امیرحسین سمیعی منتشر می‌شود.

اسپیلبرگ سراغ ۲ فیلم جدید می‌رود

استیون اسپیلبرگ قصد دارد فیلم جاسوسی درباره دوران جنگ سرد را که هنوز نامی برایش تعیین‌نشده پیش از هر فیلم دیگرش در دست بگیرد. تاریخ اکران این فیلم ۱۶ اکتبر ۲۰۱۵ اعلام شده است، اما او نسخه اقتباسی از کتاب BFG رولد دال را هم از نظر نینداخته و این فیلم را اول جولای ۲۰۱۶ راهی پرده‌های سینماها می‌کند.

انتقال استاد موسیقی ایرانی از بیمارستان به منزل

استاد فضل‌الله توکل نوازنده و آهنگساز صاحب‌نام موسیقی ایرانی که به‌دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، از چند روز پیش با تایید پزشکان به منزل خود منتقل شده است.

کوین کاستنر بار دیگر وارد دنیای بیسبال شد

کوین کاستنر در بیست‌وپنجمین سالگرد ساخته شدن فیلم بیسبالی‌اش با نام «میدان رویاها» در زمینی که آن زمان بازی کرده بود، بیسبال بازی کرد.

«۱۷ دی کجا بودی؟» به سوئیس می‌رود

الهام کردا بازیگر تئاتر و سینما با اشاره به استقبالی که از به روی صحنه رفتن نمایش «هم هوایی» با بازی وی در شهر شیراز شده بود، از اجرای مجدد نمایش «۱۷ دی کجا بودی؟» به کارگردانی امیررضا کوهستانی بعد از نزدیک به پنج سال در کشور سوئیس خبر داد.

نمایشگاه چاپ دیجیتال در تهران آغاز به‌کار کرد

چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی با حضور ۴۶ شرکت فعال در این حوزه در محل هتل المپیک در تهران آغاز به‌کار کرد.