گالری‌های تهران با برپایی نمایشگاه‌های مختلف نقاشی، عکس، مجسمه، تصویرسازی و... به استقبال تیرماه و نخستین ماه از فصل تابستان می‌روند. به گزارش خبرگزاری مهر، گالری‌های تهران این هفته نیز پذیرای نمایشگاه‌های تازه‌ای خواهند بود.

گالری محسن

«فلات لند» عنوان نمایشگاهی است که از دیروز در گالری محسن گشایش یافته است. این نمایشگاه به آثار عکاسی ژوبین میراسکندر و نامدار شیرازیان اختصاص دارد و تا ۴ تیرماه در این گالری برپاست.

گالری مهروا

«آرام‌پز» عنوان نمایشگاهی است که از دیروز در گالری مهروا برپا شد. در این نمایشگاه آثار نقاشی فاطمه زنجانیان به نمایش درآمد و تا ۹ تیرماه پذیرای علاقه‌مندان

خواهد بود.

گالری طراحان آزاد

گالری طراحان آزاد از روز گذشته میزبان نمایشگاه «سه دقیقه بی‌سر» شامل آثار ویدئویی تارا نجداحمدی شد. این نمایشگاه تا ۴ تیرماه در گالری طراحان آزاد آماده بازدید علاقه‌مندان است.

گالری آران

«تاریکیت مرا پر می‌کند» عنوان نمایشگاهی از آثار مریم امینی است که از روز جمعه در گالری آران برپا شد. این نمایشگاه تا ۵ تیرماه در این گالری ادامه دارد.

گالری گلستان

گالری گلستان از روز گذشته نمایشگاهی از آثار نقاشی ژوبین امیری را میزبانی می‌کند. این نمایشگاه تا چهارم تیرماه در این گالری برپاست.

گالری سین

دیروز گالری سین میزبانی نمایشگاه گروهی نقاشی را آغاز کرد. در این نمایشگاه آثاری از نازی بیگی، وحید احمدی‌طباطبایی، هوار امینی، لیلا بابکان، پگاه لاری، ساشا زند، تانیا پاکزاد، امید معصومی، علیرضا معصومی، سوگند نبی‌الهی و... به نمایش درخواهد آمد. این نمایشگاه تا پایان تیرماه ادامه دارد.

گالری هفت ثمر

گالری هفت ثمر از روز گذشته میزبان نمایشگاه عکس «زن در کنار پنجره» شد.این نمایشگاه به عکس‌های هامان فولادوند از فرانسه و ایران اختصاص دارد. آثار فولادوند تا ۴ تیر از ساعت ۱۶تا ۲۰ در گالری هفت ثمر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

خانه هنرمندان ایران

گالری ممیز در خانه هنرمندان از روز پنجشنبه میزبان نمایشگاه «ویترین» است که تا ۶ تیرماه ادامه دارد. این نمایشگاه برگزیده ۳۵ سال طراحی جلد کتاب از ۱۰۰ طراح گرافیک معاصر ایران است. در گالری نامی نیز مونا احمدی و برسا برادران پرفورمنس «تَرک» را اجرا می‌کنند. این پرفورمنس تا ۳۰ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این گالری اجرا خواهد شد.

در گالری استاد میرمیران نیز نمایشگاه نقاشی «بر فراز زمان» شامل ۲۵ اثر مژگان منتصر کوهساری برپا است. در گالری بهار این خانه نیز نمایشگاه تصویرسازی «به رنگ آبی» به یاد زنده‌یاد علی عامه‌کن برپا شده است که تا ۶ تیر هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. در گالری تابستان نمایشگاه نقاشی و مجسمه‌های مظاهر آذرپی به نمایش

درآمده است.