پایان برنامه عمو قناد مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو در توضیح علت قطع شدن برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» مجید قناد، اعلام کرد که دوره کاری این برنامه تمام شده و عمو قناد قرار است با یک مسابقه جدید به آنتن شبکه دو بازگردد. سینما آزادی و بلیت‌های نیم بها

مدیر سینما «آزادی» درباره سانس‌های نیم بهای این سینما در طرح ویژه ماه مبارک رمضان توضیح داد: با توجه به قابلیت‌های این سینما، طرح نیم‌ بها از ۱۲ نیمه شب به بعد اجرا می‌شود.

فروش ۱۱ میلیونی «ردکارپت» فقط در یک سینما

علی سرتیپی از استقبال خوب مردم از فیلم سینمایی

«رد کارپت» و فروش کم سابقه آن در روزهای میانی وسط هفته خبرداد.به گفته او دوشنبه شب این فیلم فقط در سینما «آزادی»، یازده میلیون تومان فروش داشته که این رقم برای یک فیلم در یک روز میان هفته، فروش کم سابقه‌ای است.

پیکر بازیگر پیشکسوت تشییع شد

مراسم تشییع پیکر باقر صحرارودی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از مقابل خانه سینما برگزار شد و پیکر این بازیگر در قطعه هنرمندان آرام گرفت.

حال عمومی هادی مرزبان خوب است

هادی مرزبان، کارگردان تئاتر ایران که دو روز قبل به‌دلیل سکته مغزی تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود با مساعد شدن وضعیت جسمانی‌اش از بخش ICU به بخش عمومی منتقل شده است.

اجرای نسخه تئاتری از فیلم معروف «روح»

بروس جوئل رابین، نویسنده فیلمنامه فیلم پرفروش «روح» نسخه تئاتری فیلمش را نیز نوشت تا در هالیوود روی صحنه برود.

کامبیز دیرباز به دنبال شکایت قضایی

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون از شکایت خود از شرکت تبلیغاتی که نام او و دیگر هنرمندان را برای تبلیغ در برپایی مراسم افطاری به‌کار برده است، خبر داد.

هیات انتخاب فیلم مستند جشن سینمای ایران اعلام شد

همایون امامی، سام کلانتری، ‌سعید رشتیان، امید روحانی، ‌علیرضا قاسم‌خان، وحید موسائیان و فرهاد ورهرام هیات انتخاب بخش فیلم مستند شانزدهمین جشن سینمای ایران هستند.