«تجارت فردا»ی 94 منتشر شد

شماره نود و چهارم هفته‌نامه اقتصادی «تجارت فردا» منتشر شد. این شماره از نشریه با عکس روی جلد محمود سریع‌القلم و تیتر یک «حسرت توسعه» به کیوسک‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور آمده است. در مطلب اصلی این شماره دکتر سریع‌القلم «نیاز اقتصاد ایران به جهانی شدن» را بررسی کرده است. «تجارت فردا» مانند شماره‌های قبل پرونده‌هایی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به «سوخت آدمکش» با موضوع گازوئیل و آلودگی‌های مربوط به آن اشاره کرد.

پرونده بسیار جذاب این شماره با عنوان «مشکلات نابینایان» روایت یک روز معمولی از زندگی علی صابری، عضو نابینای شورای شهر تهران است. مرکز آمار ایران نیز جزئیاتی از آمار بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و ... سال ۹۱ را منتشر کرده است که در پرونده «ایران ۹۱ به روایت آمار» به همراه تحلیل و بررسی ارائه شده‌اند. گفت و گو با محمدرضا پورابراهیمی درباره بازار سهام در قالب پرونده‌ای با عنوان «رونق دوباره بورس» منتشر شده است.

در این شماره همچنین گفت‌وگویی با گری سیک، عضو سابق شورای امنیت ملی آمریکا درباره مذاکرات ایران و ۱+۵ نیز وجود دارد. نشریه تجارت فردا در این شماره خود همچنین گفت‌وگویی با دیوید کرپس داشته و توصیه وی به روحانی و اوباما در قالب پرونده «شهرت و بازی تکراری» بررسی شده است. شماره ۹۴ «تجارت فردا» با قیمت روی جلد ۵۰۰۰ تومان از امروز در کیوسک‌های روزنامه‌فروشی در دسترس است.