تمبر یادبود محمود دولت‌آبادی همزمان با هفتادوچهارمین سالگرد تولد این نویسنده با عنوان «آقای رمان ایران» در زادگاهش سبزوار رونمایی شد. یکی از بستگان سیمین بهبهانی روز گذشته درباره آخرین وضعیت جسمی این شاعره اظهار کرد: حال خانم بهبهانی وخیم بوده و در آی‌سی‌یو بستری شده و همچنان هم وضعیت‌شان به همان شکل است و تغییری نکرده است.

کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری به‌دلیل استقبال مخاطبان برای سومین بار در تهران تمدید شد. «چرا رفتی» که پیش از این در روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه تمدید شده بود، برای یک اجرای دیگر در روز ۲۵ مردادماه، ساعت ۲۱:۳۰ تمدید شد تا همایون شجریان و تهمورس پورناظری یازدهمین اجرای خود را در تالار وزارت کشور روی صحنه ببرند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی از صحبت‌های اولیه این بنیاد و اداره‌کل هنرهای نمایشی مبنی بر تعطیل شدن کارگاه دکور بنیاد رودکی و تبدیل آن به پلاتوی تمرین و سالن اجرای تئاتر خبر داد.

به گفته مدیر برنامه‌های گروه موسیقی «چارتار»، کنسرت اخیر این گروه در اصفهان با استقبال کم‌نظیری روبه رو شده و گروه برای برپایی کنسرت در تهران و خارج از کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.

فیلم سینمایی «مهمان داریم» به کارگردانی مهدی عسگرپور در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره پوسان روی پرده می‌رود.

چهارمین دوره شب‌های داستان از یکم تا هفتم شهریور ۹۳ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این دوره، ۲۷ نویسنده و مترجم که در سه دوره قبل حضور نداشته‌اند، برای علاقه‌مندان داستان‌خوانی می‌کنند.

«زندان نوشته‌های بابی ساندز»، مبارز ایرلندی با ترجمه حمید جعفری از سوی نشر قطره منتشر شد.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت نمایش «بر پهنه دریا»، نوشته اسلاومیر مرژوک به کارگردانی «پارسا پیروزفر»، در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

گروه موسیقی «چاوک» به سرپرستی عبدالرضا جلالی و با خوانندگی علیرضا پوراستاد با بازخوانی تصنیف‌های قدیمی در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد.

آثار جدید نقاشی خط امیرساسان مصطفوی با برگزاری نمایشگاهی در گالری نی؛ عصر روز شنبه در میان استقبال هنرمندان و علاقه‌مندان این هنر رونمایی شد.

«دورتی سالیس‌بری»، نویسنده آمریکایی و پیشکسوت ادبیات جنایی روز گذشته در سن ۹۸ سالگی درگذشت.

فیلم مستند «بانوی ارومیا» به کارگردانی محمد احسانی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های محیط‌زیست فنلاند (واسا) نامزد دریافت جایزه شد.