ژانت لازاریان، روزنامه‌نگار ارمنی تبار و مسوول نگارخانه لازار تهران به علت بیماری از دنیا رفت. ودود موذن‌زاده اردبیلی که سومین نسل خانواده موذن‌زاده است، در تهران کنسرت آذری برگزار خواهد کرد.

قاسم افشار خواننده پیشگام موسیقی پاپ کشورمان از انتشار قریب‌الوقوع تازه ترین آلبوم خود بعد از توافق با یک شرکت جدید پخش آثار موسیقایی خبر داد.

فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی نیمه آبان‌ماه سال‌جاری در گروه سینمایی فرهنگ، اکران خود را آغاز می‌کند.

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم «پوسان» کره جنوبی از تاریخ ۱۰ تا ۱۹ مهرماه حضور خواهد داشت.

فریدون جیرانی، کارگردان سینما و سردبیر مجله تصویری «سی و پنج» از توزیع قسمت دوم این مجله همزمان با روز ملی سینما در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

نمایش «هر کسی یا شب می میرد یا روز، من شبانه‌روز» نوشته سجاد افشاریان و کارگردانی مهدی بوسلک که روایت زندگی سه نسل مختلف در سه اپیزود است، اجرای خود را از امروز یکشنبه

۹ شهریورماه در تالار انتظامی خانه هنرمندان آغاز می‌کند.

«طبقه وسط» اولین کار سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان یک سال پس از ساختش نتوانسته نظر ارشاد را برای اخذ پروانه نمایش جلب کند. گفته می‌شود این فیلم برای اینکه مجوز اکران بگیرد، نیاز دارد کارگردان ممیزی‌هایی را اعمال کند که با گذشت یک سال هنوز هم کارگردان دربرابر این ممیزی مقاومت می‌کند.

ویدئوآرت «باد و مرگ» محمود نورایی در فستیوال (GNRAL FEST ۲۰۱۴) لینکلن به نمایش درخواهد آمد. این فستیوال که ازسوی دانشگاه لینکلن انگلستان برگزار می‌شود، دربرگیرنده هنرهای جدید همچون، ویدئوآرت، پرفورمنس آرت و هنرهای چندرسانه‌ای است از ۳۰ اکتبر تا ۵ سپتامبر برگزار می‌شود.