رونمایی از آلبوم «احوالات شخصی»

مراسم رونمایی از چهار آلبوم پروژه «احوالات شخصی» باحضور جمعی از اهالی موسیقی در شهر کتاب مرکزی برگزار شد. سعید یعقوبیان، یکی ازدست اندرکاران این پروژه گفت: در این پروژه که مدیریت هنری آن برعهده علی صمدپوراست، آثار موسیقیدانان جوانی که تا امروز به شکل تجربی به فعالیت پرداخته‌اند، ولی تاکنون امکان انتشار آلبوم نداشته‌اند، منتشر می‌شود. این پروژه، در نظر دارد از این رهگذر به کشف استعدادهای جوان در حوزه موسیقی به‌ویژه، به آن گروه ازجوانانی که از امکانات کافی برای انتشار یک آلبوم به شکل مستقل نیستند، بپردازد.»

وی اضافه کرد: این «منظومه خرد» است که به سراغ این هنرمندان جوان برای انتشار آلبوم می‌رود؛ چون این هنرمندان، چهره‌های شناخته شده‌ای هستند و فقط تا امروز آلبوم ارائه نداده‌اند.»

عقوبیان ادامه داد: «نکته جالب این است که هنرمندانی که در این پروژه به ارائه اثر می‌پردازند، متعلق به دهه شصت‌وهفتاد هستند؛ ولی به‌رغم داشتن سن و سال کم، دارای تجارب ارزنده‌ای در زمینه موسیقی هستند. در «خانه هنر»، امکاناتی چون ضبط و آهنگ‌سازی در اختیار این هنرمندان جوان قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند قطعه‌ای را که تمایل داشته و از همه مهم‌تر نسبت به آن اشراف دارند، بنوازند. اگرچه در «خانه هنر» تمهیداتی اندیشیده شده تا قطعات این هنرمندان مورد بازبینی قرار می‌گیرد و در صورت پذیرفته شدن به مرحله نهایی دست می‌یابد.»