سایت «تهران تیکت» به‌عنوان سایت رسمی فروش بلیت کنسرت کیتارو بلیت‌فروشی خود را از روز گذشته چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز کرده و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت مورد نظر مراجعه کنند. بلیت کنسرت کیتارو با قیمت‌های ۸۰ تا ۱۹۵ هزار تومان عرضه شده است. نایب رئیس هیأت امنای بنیاد بین‌المللی پژوهشی استاد شهریار از برگزاری اولین دوره جایزه ادبی استاد شهریار خبر داد. سیدحامد مدنی ضمن اعلام این خبر تاریخ برگزاری این جایزه را ۲۷ شهریورماه، همزمان با روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار عنوان کرد.

مایکل مور، کارگردان آمریکایی در بیست‌ و پنجمین سالگرد فیلم «من و راجر» گفت که تاریخ از اوباما تنها به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا یاد می‌کند و او دستاورد دیگری ندارد.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون که از چند هفته قبل خبر بازگشتش به سیما به گوش می‌رسید، با ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» به تلویزیون بازگشت.

با حکم معاون امور فرهنگی؛ برزین ضرغامی دبیر اجرایی بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران شد.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران بیش از هزار جلد آثار برتر حوزه، شعر و داستان را با اهدا به گروه‌های جهادی به مناطق محروم فرستاد.

فیلم‌های سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری و «راه آبی ابریشم» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تاریخی و نظامی ورشو به نمایش درمی‌آید.

مهناز افشار برای نقش اصلی زن در فیلم سینمایی نهنگ عنبر، تازه‌ترین اثر سینمایی سامان مقدم انتخاب شد و برای همراهی با این پروژه سینمایی به توافق رسید.

«ریچارد سوم» به کارگردانی آیدا آب‌پرور از ۳۰ شهریورماه ساعت ۲۰ اجرای خود را با افتتاح سالن نام آوران تئاتر ایران واقع در خانه موزه انتظامی آغاز خواهد کرد.

مرضیه برومند در نشست خبری جشنواره تئاتر عروسکی با اشاره به کارناوال عروسک‌ها که قرار است روز شنبه از مقابل خانه عروسکی واقع در خیابان فلسطین، به سمت تئاتر شهر راه بیفتد درباره افتتاحیه این جشنواره گفت: «بعد از رسیدن کارناوال به تئاتر شهر قرار است که خانم معتمدآریا زنگ آغاز جشنواره را به صدا دربیاورد.»