اجرای موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه موسیقی سراج جزو برنامه‎های هفته فرهنگی ایران در تونس بود که در دو شهر تونس و سوسه انجام شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت. خانه‌-موزه «گونتر گراس» بخش جدیدی را افتتاح کرده که در آن یونیفرم و وسایل مربوط به این شاعر در زمان خدمتش در ارتش نازی به نمایش درآمده است.

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی آذر ماه امسال در کشور کانادا کنسرتی را همراه با نوازندگان ایرانی مقیم این کشور برگزار می‌کند.

سومین سالگرد تاسیس کتابفروشی افق با حضور شاعران، نویسندگان و مترجمانی که در سال‌های اخیر با این موسسه انتشاراتی همکاری داشته‌اند، برگزار می‌شود. مدیا کاشیگر، محمود حسینی‌زاد، اسدالله امرایی، اصغر نوری، خجسته کیهان، محمد قصاع و مجید عمیق ازجمله نویسندگانی‌ هستند که در این جلسه حضور خواهند داشت. سومین سالگرد تاسیس نشر افق ساعت ۱۷ تا ۱۹ چهارشنبه، ۳۰ مهر در محل کتابفروشی افق به نشانی خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو برگزار می‌شود.

ارکستر سمفونیک آیسو (ایران - اتریش) چهارشنبه ۳۰ مهرماه به رهبری مازیار یونسی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و قطعات مشهوری را اجرا خواهد کرد.