نمایش آثار عکاسی ایرانی در انگلستان

نمایشگاه مجموعه عکس‌های عکاس ایرانی در موزه چارن وود انگلستان برپا شد. نمایشگاه عکس‌های مجید سعیدی در انگلستان که حاصل عکس‌های منتخب وی از مجموعه افغانستان می‌شود، از تاریخ ۱۰ ژانویه تا ۲۲ مارس در موزه چارن وود انگلستان به‌طور غیررسمی برپا شده است. به گزارش «ایسنا»، مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه آثار او نیز ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) خواهد بود. همچنین همزمان با پایان کار این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری از آثار سعیدی در مرکز صلح لندن برگزار خواهد شد. بخشی از آثار این عکاس در قالب کتابی با عنوان «زندگی در جنگ» توسط انتشارات بنیاد فوتو اویدنس منتخب و در آمریکا منتشر شده ‌است.منتخب عکس‌های مجید سعیدی از مجموعه افغانستان پیش از این در کشورهای فرانسه، چین، ژاپن، ایتالیا و آمریکا در قالب نمایشگاه‌هایی مجزا به نمایش در آمده است. نمایش آثار عکاسی ایرانی در انگلستان

نمایشگاه مجموعه عکس‌های عکاس ایرانی در موزه چارن وود انگلستان برپا شد. نمایشگاه عکس‌های مجید سعیدی در انگلستان که حاصل عکس‌های منتخب وی از مجموعه افغانستان می‌شود، از تاریخ ۱۰ ژانویه تا ۲۲ مارس در موزه چارن وود انگلستان به‌طور غیررسمی برپا شده است.

به گزارش «ایسنا»، مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه آثار او نیز ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) خواهد بود. همچنین همزمان با پایان کار این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری از آثار سعیدی در مرکز صلح لندن برگزار خواهد شد. بخشی از آثار این عکاس در قالب کتابی با عنوان «زندگی در جنگ» توسط انتشارات بنیاد فوتو اویدنس منتخب و در آمریکا منتشر شده ‌است.منتخب عکس‌های مجید سعیدی از مجموعه افغانستان پیش از این در کشورهای فرانسه، چین، ژاپن، ایتالیا و آمریکا در قالب نمایشگاه‌هایی مجزا به نمایش در آمده است.

اجرای کنسرت در تئاتر

«همه دزدها که دزد نیستند»

کامران رسول زاده، ترانه‌سرا و خواننده، امشب در نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» اجرای زنده موسیقی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، وی امشب در نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» یکی از قطعات آلبوم جدید خود و نیز موسیقی پایانی نمایش که از ساخته‌های خود اوست را به‌صورت زنده اجرا خواهد کرد.

نمایش «همه دزد‌ها که دزد نیستند» اولین نمایش حرفه‌ای است که در پردیس کورش روی صحنه رفته است و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است. این نمایش هر شب از ساعت ۲۰ در سالن اصلی مجموعه کوروش روی صحنه می‌رود.