قدرت‌نمایی جدیدترین ابرقهرمان دنیای سینما

شرکت مارول علاوه بر معرفی جدیدترین ابرقهرمان دنیای سینما، صدرنشین فروش سینماهای آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مرد مورچه‌ای» با فروشی برابر با ۵۸ میلیون دلار صدرنشین جدول فروش آخر هفته‌ فیلم‌ها در آمریکای شمالی شد. گرچه این میزان فروش برای یک فیلم، رقم پایینی نیست اما در میان فیلم‌های کمپانی مارول تنها «هالک شگفت‌انگیز» است که با فروشی برابر با ۴/۵۵ میلیون دلار در افتتاحیه، پایین‌تر از فیلم «مرد مورچه‌ای» قرار می‌گیرد.

فیلم جدید کمپانی مارول خارج از آمریکای شمالی نیز در ۳۷ بازار مختلف به اکران درآمد و موفق شد ۴/۵۶‌میلیون دلار از این بازارها کسب کند، به این ترتیب مجموع فروش «مرد مورچه‌ای» در جهان به رقم ۴/۱۱۴ میلیون دلار رسید.

دیو هالیس، مدیر توزیع شرکت دیزنی این میزان فروش را شروعی بسیار خوب دانست، ساخت این فیلم به کارگردانی پیتون رید و بازی پل راد، ۱۳۰‌میلیون دلار هزینه داشته و چهره‌های مطرحی همچون مایکل داگلاس و کوری استول در آن حضور دارند. فرآیند ساخت فیلم «مرد مورچه‌ای» تقریبا یک دهه طول کشید و پستی‌ها و بلندی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشت.

کارگردانی این فیلم در ابتدا به ادگار رایت سپرده شده بود اما او در ماه مه ‌۲۰۱۴ از پروژه ساخت این فیلم بیرون رفت و پس از او پیتون رید کار ساخت این فیلم را برعهده گرفت. این هفته فیلم جدید وودی آلن با نام «مرد غیرمنطقی» به صورت محدود در پنج سالن سینما به نمایش گذاشته شد. این فیلم با بازی پارکر پوزی و اما استون در اکران محدود خود بیش از ۱۸۸ هزار دلار فروش داشت تا متوسط فروشی بیش از ۳۷ هزار دلار را در هر سالن سینما ثبت کند.