سه نفر کشته در حمله مسلحانه به یک سینما در آمریکا

حمله مسلحانه مردی به یک سالن سینما در لوییزیانای آمریکا ۳ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، به گفته نیروهای پلیس، بعد از اینکه یک تیرانداز در سالن سینمایی در ایالت لوییزیانا آتش گشود، سه نفر جان خود را از دست دادند و هفت نفر زخمی شدند.

جیم کرفت، رئیس پلیس گفت که این تیرانداز که به‌عنوان «یک مرد تنهای سفیدپوست» توصیف شده بود، چندین‌بار داخل سالن سینمای گرندتئاتر شهر لافایت شلیک کرد و دو نفر را به قتل رساند و در نهایت به خود نیز شلیک کرد.

این افسر گفت که پلیس از هویت تیرانداز آگاه است و وضعیت مجروحان این سانحه نیز از غیرمرگبار تا بحرانی متغیر است. کول مایک ادمونسون از نیروی پلیس ایالتی لوییزیانا گفت که در زمان تیراندازی حدود ۱۰۰ نفر در سالن سینما حضور داشتند.

او می‌گوید پلیس بر این باور است که تیراندازی تنها داخل سالن سینما صورت گرفته و فرد مسلح در جای دیگری تیراندازی نکرده است. او اضافه کرد: دلیلی برای اینکه بگوییم این فرد فراتر از این مکان عمل کرده، نداریم. کیتی دومینگ از شاهدان حاضر در صحنه به روزنامه دیلی ادورتایزر گفت که حدود ۲۰ دقیقه بعد از آغاز نمایش فیلم «Trainwreck»، «یک مرد تقریبا مسن سفیدپوست» از روی صندلی خود بلند شد و شروع به تیراندازی کرد. او گفت: صدای بلندی را شنیدیم که فکر کردیم ترقه است. او چیزی نمی‌گفت. من صدای جیغ زدن کسی را هم نشنیدم.

سرویس آمبولانس منطقه نیز چندی بعد از طریق توییتر اعلام کرد که هفت نفر دیگر نیز در حال منتقل شدن به بیمارستان‌های منطقه هستند. آسیب‌های وارد شده به آنها از غیرکشنده تا بحرانی متغیر است.