واکنش عجیب مهدی تاج به حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳، اظهار داشت: امروز بیشتر دنبال آن هستم که در راهپیمایی شرکت کنم. به هر جهت فوتبال است دیگر. اتفاقات مهمی در آن می‌افتد. احساسم این است که این تیم پتانسیل قهرمانی داشت. ارزیابی‌ام این است که این تیم با این پشتیبانی و برنامه‌ریزی که شده بود، قابلیت قهرمانی داشت.

وی افزود: دیگر ما باید برای آینده سعی و تلاش کنیم. به هر جهت یکسری ضعف‌های جدی است. به هر حال  فدراسیون فوتبال از صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی  استقبال می‌کند. ما هم در نظر داریم تیم یک مقدار جوان شود. منتظر برنامه اجرایی قلعه‌نویی هستیم تا ببینیم با چه رویه ای می خواهد این موضوع را اجرایی و به رفتار تبدیل کند. 

خبر مرتبط
فوری/ تصمیم فدراسیون درباره امیر قلعه نویی پس از حذف از جام ملت‌های آسیا

فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف از جام ملت های آسیا تصمیم گیری کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از کادر ایرانی راضی هستم و از این بابت خاطر جمع هستم که اتفاق خوبی می افتد. به علاوه اینکه ژاپن هم حذف شد اما سرمربی خودش را ابقا کرد و البته آنها برنامه‌های بزرگتری دارند. حتماً با قلعه نویی ادامه خواهیم داد.

تاج در مورد لزوم اهمیت به فوتبال ساحلی ایران عنوان کرد: فوتبال ساحلی در دنیا یک مزیت است. باید در دنیا دنبال قهرمانی باشیم. فکر می‌کنم می توانیم اسپانیا را هم شکست بدهیم. علی نادری مربی ایرانی  و فهیمی است.

وی راجع‌به آخرین وضعیت فوتبال بانوان و فوتسال کشور، گفت: در  بخش فوتبال بانوان هم وضع خوبی داریم در  فوتسال هم وضع‌مان عالی، عالی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.