فراخوان مهم حماس به مردم کرانه باختری

 جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از مردم جسور خود می‌خواهیم به درگیری با اشغالگران صهیونیست در راستای حمایت از مسجد الاقصی و ملت پایدارمان در غزه ادامه بدهند، به ویژه اینکه ما در ماه مبارک رمضان، ماه جهاد و مقاومت و پیروزی‌های بزرگ هستیم.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، در این بیانیه تأکید شده است: ما در سومین روز از ماه مبارک رمضان با تعدادی از شهدایمان در قدس، جنین و بیت لحم وداع می‌کنیم؛ شهدایی که به شهدای غزه می‌پیوندند تا با خون پاکشان صفحه‌ای درخشان را از صفحات جهاد و انقلاب در برابر ظلم و طغیان صهیونیسم رقم بزنند.

در این بیانیه آمده است: ما عملیات شهادت‌طلبانه امروز در بیت لحم را تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه تأکید شده است: ما همچنین شهادت ربیع النورسی، یکی از مبارزان اردوگاه جنین را تسلیت می‌گوییم. مبارزان ما در کرانه باختری برای ادامه درگیری با دشمن و منفجر کردن بمب‌ها در برابر اشغالگران و بستن تمام مسیرها به روی شهرک‌نشینان آماده هستند تا دشمن بداند هیچ امنیتی در سرزمین ما ندارد. ما از مردم خود در تمام شهرها و روستاهای کرانه باختری می‌خواهیم برای شکستن محاصره‌ای که توسط اشغالگران اعمال شده و مقابله با تلاش‌های آن‌ها برای تحمیل یک واقعیت در مسجد الاقصی به سمت این مسجد بروند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.