لکسوس چند صد میلیاردی فاقد مدارک توقیف شد+ عکس

حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصد محورهای مواصلاتی استان ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات، یک دستگاه کامیونت حامل سواری لکسوز ال ایکس ۵۷۰ را متوقف کردند.

فوت مرد میانسال بر اثر انفجار مواد محترقه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مأموران در بررسی مدارک هویتی سواری لکسوز متوجه انقضای اعتبار پلاک گذر موقت شده و آن را توقیف کردند.

گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی دستگیر شد

14020804000609_Test_NewPhotoFree

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی خودروی توقیفی تحویل انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گردید .  

بدری با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودروی مکشوفه را 200 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

 کشف انبار احتکار روغن‌موتور در زنجان

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: در راستای اجرای مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در شهرستان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از وجود یک انبار احتکار روغن‌موتور فاقد مجوز مطلع شدند.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در معیت بازرسان اداره صمت از این انبار بازدید کرده و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ هزار و ۸۸۰ لیتر روغن‌موتور فاقد مجوز و احتکار شده کشف کردند که طبق نظریه کارشناسان صمت با توجه به عدم ثبت انبار در سامانه جامع انبارها و سامانه تجارت از مصادیق احتکار محسوب شد.
بدری با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این مورد پرونده قضایی تشکیل و دو متهم در این خصوص تحویل مراجع قضائی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده‌ایم. 
وی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و معاضدت هم‌وطنان در کل استان زنجان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 کشف زمین‌خواری 10میلیاردی در زنجان

 بدری ادامه داد: در پی وصول گزارش اقتصادی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی در زمین‌های شهرک مهدیه زنجان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن ۴۵۰ مترمربع از اراضی ملی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی و به مقام قضائی معرفی کردند.
وی ارزش زمین خلع شده از چنگ متهم را برابر نظر کارشناسان، 10 میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی است.