فرصت‌‌های جدیدی بگشایید: آگاهی از جدیدترین رویه‌ها، نوآوری‌‌ها، فناوری‌‌ها و پیشرفت‌ها در دنیای بازاریابی می‌تواند کمک کند فرصت‌‌های جدیدی برای کسب‌‌وکار شما گشوده شود. شما خواهید توانست همان نوآوری‌‌ها را در استراتژی بازاریابی خود پیاده‌‌سازی کنید و با انجام این کار کسب‌‌وکار خود را به روند طبیعی - از طریق دستیابی به مشتریان فعلی و جدید - رشد دهید.

 بهتر ارتباط برقرار کنید: مهارت‌‌های ارتباطی خوب در دنیای بی‌‌رحم کسب‌‌وکار امروز ضروری است. دوره‌های آموزشی بازاریابی می‌توانند بر چگونگی ارتباط موثر - ارتباطات شفاهی، کتبی و آنلاین - تمرکز کنند. با مجهز کردن صاحبان کسب‌‌وکارهای کوچک به مهارت‌‌های ارتباطی بهتر، کسب‌‌وکارها برای برقراری ارتباطات کارآمدتر و در نتیجه دستیابی به موفقیت، در موقعیت بهتری خواهند بود.

 با شرکت‌‌های بزرگ‌تر رقابت کنید: دوره‌های آموزشی بازاریابی با افزایش توانایی برقراری ارتباطات موثر و ارتقای دانش درباره اجزای مختلف بازاریابی، این فرصت را برای کسب‌‌وکارهای کوچک فراهم می‌‌سازد تا بتوانند با شرکت‌‌های بزرگ‌تر و قدیمی‌‌تر در به دست آوردن سهم بیشتری از بازار رقابت کنند.

 تغییرات در رفتار خریداران را شناسایی کنید: بازاریابی موثر علاوه بر اینکه با افزایش فروش شرکت، به شهرت بیشتر و هدفمندتر برند شما کمک می‌کند، می‌تواند تغییرات در رفتار خریداران را نیز شناسایی کند. این همان چیزی است که فوربس از آن به عنوان «توانمندسازی فروش» یاد می‌کند؛ به این معنا که بازاریابی می‌تواند موقعیت‌‌هایی را که کسب‌‌وکار خوب عمل کرده و موقعیت‌‌هایی را که نیاز است بهبود ایجاد کند در قالب میزان فروش شناسایی کند.

 مهارت‌‌های بازاریابی مورد نیاز خود را کسب کنید: طبیعتا بازاریابی گستره وسیعی از مهارت‌‌ها را در بر می‌گیرد. یک دوره آموزشی بازاریابی می‌تواند طیف وسیعی از اطلاعات را پوشش دهد و به کسب‌‌وکارهای کوچک این قابلیت را بدهد که اصول اولیه خود را بازنگری کنند. یک دوره آموزشی بازاریابی همچنین می‌تواند بر یک حوزه خاص تمرکز کند و به صورت اختصاصی برای پوشش نیازهای خاص کسب‌‌وکار شما طراحی شود. برای مثال اگر کسب‌‌وکار شما به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد، دوره آموزشی می‌تواند منحصرا بر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی متمرکز شود.

تلاش‌‌های بازاریابی خود را «درون کسب‌‌ وکار» نگه دارید: با سرمایه‌‌گذاری بر آموزش بازاریابی - چه برای خودتان و چه برای کارمندانتان - اطمینان حاصل کنید که شرکت شما دانش صحیح برای چگونگی اجرای یک کمپین بازاریابی موثر را دارد.

در نتیجه به جای به کارگیری یک شرکت بازاریابی برای پیاده‌‌سازی و مدیریت استراتژی‌‌های بازاریابی، قادر خواهید بود کمپین‌‌ها را خودتان درون کسب‌‌وکارتان نگه دارید و بنابراین در بلندمدت سرمایه مالی کسب‌‌وکارتان را حفظ کنید.

از لحاظ دیجیتالی باهوش‌‌تر شوید: ما نمی‌توانیم این حقیقت را نادیده بگیریم که اذعان دارد در سال ۲۰۱۶ تقریبا دو‌سوم کاربران اینترنت در حوزه اتحادیه اروپا خرید آنلاین انجام داده‌‌اند و نسبت خریداران آنلاین هر روز رو به افزایش است. با دانستن این موضوع عملا کسب‌‌وکارهایی که مصرف‌‌کنندگان آنلاین را از طریق فروش و بازاریابی محصولاتشان در ابزارهای دیجیتال جذب نمی‌کنند، بخش عظیمی از بازار را از دست می‌دهند. یک دوره آموزشی بازاریابی موثر درباره چگونگی موفق عمل کردن در حوزه فروش آنلاین محصولات و خدمات به کسب‌‌وکارها اطلاعات کافی می‌دهد.

به بازار اقتصاد جهانی بفروشید: یک موسس کسب‌‌وکار این‌گونه می‌‌نویسد «حتی کسب‌‌وکارهای کوچک هم می‌توانند در ابعاد اقتصاد جهانی فروش داشته باشند، البته اگر از ابزار صحیح استفاده کنند.» ابزار صحیح دانش کافی درباره این است که چه چیزی برای کسب‌‌وکارها ضروری است تا بتوانند مزیت رقابتی خود را در دنیای روز‌به‌روز دیجیتالی‌‌تر امروز حفظ کنند. وقتی یک کسب‌‌وکار کوچک به دانش صحیح برای مثال درباره چگونگی دسترسی به مشتریان جهانی از طریق بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی مجهز شود، پتانسیل این را خواهد داشت که در ابعاد جهانی فروش داشته باشد.

مقرون به‌صرفه سرمایه‌‌گذاری کنید: در حالی که دوره‌ها و آموزش‌های بازاریابی از نظر هزینه به‌طور قابل توجهی متنوع و متفاوت هستند، می‌توان آموزش‌هایی با کیفیت و با قیمت مناسب را در میان آنها یافت. با در نظر گرفتن اینکه داشتن ابزار و دانش مناسب بازاریابی چه حجم قابل‌‌توجهی از درآمد را برای کسب‌‌وکار شما به ارمغان می‌‌آورد، آموزش بازاریابی یک سرمایه‌‌گذاری مناسب و مقرون به صرفه است که بسیاری از کسب‌‌وکارهای کوچک نباید از آن چشم‌‌پوشی کنند.

آگاهی، وجهه و اعتبار خود را ارتقا دهید:  آموزش بازاریابی موثر به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید کسب‌‌وکار خود را بر بنیانی شایسته بنا بگذارید. برجسته‌‌تر کردن نام تجاری شما نه تنها به افزایش فروش کمک می‌کند بلکه تضمین می‌کند که در حوزه فعالیت خود به عنوان یک بازاریاب باهوش شناخته شوید و اعتبار خودتان و کسب‌‌وکارتان را افزایش دهید.

واحد توسعه دانش گروه رسانه‌‌ای «دنیای اقتصاد» در راستای رشد و ارتقای کسب‌‌وکارهای کوچک، دوره‌های آموزشی در حوزه «بازرگانی، بازاریابی و فروش» برگزار می‌کند که فعالان کسب‌‌وکارهای کوچک می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این دوره‌های آموزشی ثبت‌‌نام کنند. همچنین واحد توسعه دانش گروه رسانه‌‌ای «دنیای اقتصاد» زمینه خدماتی‌‌ای تحت عنوان «آموزشیار سازمانی» فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توانید دوره‌های آموزشی با محتوای اختصاصی و شخصی‌‌سازی شده متناسب با سازمان خود را به صورت آنلاین یا حضوری  دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌‌های ۴۲۷۱۰۱۷۵ و ۴۲۷۱۰۱۷۶ در ارتباط باشید یا به وب‌‌سایت http: / / lms.den.ir/  مراجعه فرمایید.