مدرسه کسب و کار راس
فاطمه ابوالحسن‌لو
بخش اول
هدف: رهبری در تفکر و عمل
تاسیس:۱۹۲۴

نوع: عمومی
مبلغ وقف‌شده برای تاسیس:۵۴۰ میلیون دلار (۲۰۱۱)
رییس دانشگاه : آلیسون دیویس-بلیک
هیات علمی‌:۲۲۲
کارشناسی :1070
کارشناسی ارشد :۱۰۴۵
تاریخچه
مدرسه در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد و در دهه ۱۹۹۰ تغییرات بزرگی کرد که چند بخش مهم از تاریخ معاصر آن عبارتند از:
رابرت جی دولان که در سال 2001 رییس دانشگاه شد بر دوباره‌سازی و نوسازی امکانات دانشگاه نظارت داشت و تلاش کرد تا هویت مدرسه و شهرت در بازار کار مدیریت را دوباره بسازد. تحت نظارت دولان، دانشکده یکی از کمک‌های مالی بزرگ در تاریخ مدارس کسب و کار را دریافت کرد و به دوره MBA مدرسه فشار آورد تا رهبرانی عملگرا تربیت کند.‌این امر با تعریف مجدد برنامه درسی و تصویری که توسط سلف او جوزف وایت ساخته بود شتاب بیشتری گرفت. دولان، تغییرات زیادی از تصویر ذهنی مدرسه با بازسازی امکانات مدرسه انجام داد و بدین ترتیب مدرسه توانست در رتبه‌بندی‌های مختلف مقام‌های نخست را به خود اختصاص دهد.
در سال ۲۰۰۵، مدرسه برنامه سه ساله خود را که نسخه‌ای از برنامه دوساله کارشناسی بود معرفی کرد. در برنامه دوساله، کاندیداها می‌توانند سال آخر دیپلم یا سال اول دانشگاه از مدرسه پذیرش بگیرند و مطالعات کسب‌وکار خود را شروع کنند. در سال ۲۰۱۱، آلیسون دیوید بلیک مدیر مدرسه شد.
سلف دولان، یعنی وایت در سال 1990 مدیر مدرسه بود، او تغییرات عمده‌ای در مدرسه و در روش تحصیل دوره که همزمان با شروع روش تدریس مطالعات موردی بود‌ ایجاد کرد.‌ این نوآوری که (پروژه‌های چند رشته‌ای) نامیده شد، توانایی‌های عملی دانشجویان و تبدیل‌ ایده‌ها به عمل را توسعه می‌داد.
وایت روی رهبری، کار گروهی و دانش کاربردی متمرکز بود که باعث کشف تست مکمل GMAT یعنی هوش کاربردی شد. رویکرد وایت، تقویت قدرت تاریخی مدارس از طریق تربیت افراد موفق و سخت‌کوش در مشاغل بود. همچنین وایت بر شهروندی سازمانی در دوره‌های آموزشی تاکید کرد که هرسال دانشجویان جدید طی دو روز فشرده کاری در خدمات اجتماعی جهت دهی می‌شوند همچنین وی برای اولین بار در میان مدارس کسب و کار به سمت جهانی‌سازی حرکت کرد که برجسته‌ترین ‌این کار‌ها تاسیس موسسه ویلیام دیوید سون به عنوان راهبر اقتصادگذار از کمونیسم به بازار آزاد عمل می‌کند. تحت نظارت وایت، مدرسه دیدگاه و هویت دوباره خود را تعریف کرد. مدرسه میشیگان در سال ۲۰۰۴ پس از کمک ۱۰۰ میلیون دلاری استفان ام راس، نام مدرسه را تغییر داد. ‌این پول جهت تخریب و بازسازی امکانات مدرسه و موسسات زیرمجموعه استفاده شد.
امکانات و دانشکده‌ها
بیشتر مدرسه کسب و کار در دانشگاه میشیگان و در مرکز پردیس آن قرار دارد. اکثر ساختمان‌های مدرسه چسبیده به هم هستند و در جاهایی هم از طریق پل هوایی به هم ربط دارند. کتابخانه کرسگ، ۱۴۵۰۰۰ جلد کتاب و ۳۰۰۰ ژورنال و همچنین میکرو فیلم، مقالات کار شده و فایل‌های شرکتی دارد.
موسسه ویلیام دیویدسون WDI
موسسه ویلیام دیوید سون یک موسسه غیرانتفاعی و مستقل، پژوهشی و آموزشی است که هدف آن‌ایجاد، جمع‌آوری، انتشار سرمایه‌های فکری در کسب‌وکار و مسائل مربوط به سیاست در بازارهای در حال ظهور است.‌این برنامه یک فروم در اختیار رهبران کسب و کار و سیاست‌گذاران عمومی ‌می‌گذارد تا به بحث در مورد مسائل زیست محیطی که شرکت‌ها در آن فعالیت می‌کنند بپردازند. WDI در سال ۱۹۹۲ و توسط صنایع گاردین و همزمان با تعهد مالی ۲۰ ساله شرکت جهت پایه‌گذاری یک موسسه در دانشگاه میشیگان ‌ایجاد شد و به افتخار مدیر شرکت گاردین ویلیام دیویدسون نامیده شد. WDI از فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه میشیگان با تامین بودجه پژوهش، محققان، برگزاری سمینارها و حمایت از کارآموزی تابستانی پشتیبانی می‌کند. در سیزده سال گذشته، بیش از ۱,۸۰۰ دانش‌آموز مدیریت تجاری MBA در بیش از ۴۵۰ پروژه‌های بین‌المللی شرکت داشته است.
موسسه Erb : برای سازمان‌های جهانی پایدار
موسسه در سال ۱۹۹۶ توسط فردریک‌ای.ارب و همسرش، باربارا پایه‌گذاری شد.‌این موسسه با همکاری دوجانبه مدرسه کسب و کار راس و مدرسه منابع طبیعی و محیط زیست SNRE برای حمایت از آموزش‌های حرفه‌ای، اطلاع‌رسانی عمومی ‌و حمایت علمی ‌از دوره‌گذر به پایداری‌ ایجاد شد. فعالیت‌های هسته‌ای آموزشی عبارتند از؛ برنامه‌های کارشناسی و MBA که کارشناسی را از SNRE کارشناسی ارشد MBA از مدرسه راس دریافت می‌کند.