به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، در یک وبینار (سمینار مجازی) سه‌ساعته که روز پنج‌شنبه 3تیر 1400 از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود، به پرسش‌های کلیدی فعالان ساختمان در دوره پساانتخابات به‌عنوان عصر جدید بازار مسکن پاسخ داده می‌شود.

برخی از پرسش‌ها این موارد هستند: تکلیف «حباب قیمت مسکن» چه می‌شود؟ متغیرهای اثرگذار بر تورم ملکی چیست و جهت آنها چگونه است؟ آیا مانعی در مسیر «کاهش قیمت مسکن» وجود دارد؟ عصر جهش قیمت مسکن از چه سالی شروع شد و تا کی ادامه پیدا کرد؟

در این وبینار همچنین به این سوالات پاسخ داده می‌شود: بازار مسکن در سه‌ماه اول 1400 در چه فازی قرار داشت؟ جمعیت واقعی و پشت‌خط بازار خرید مسکن از چه جنسی و چقدر است؟ الگوهای قبلی «بازار مسکن در پساانتخابات» چه پیامی برای فعالان دارد؟ آیا الان هم تکرار می‌شود؟

در این وبینار به سوال مهم دیگر فعالان ساختمانی مبنی بر اینکه در دوره پساانتخابات اوضاع «زمین» چه می‌شود و همچنین این موضوع که  آیا شرایط در تمام مناطق تهران یکسان است پاسخ داده می‌شود و ظرافت‌های خرید مسکن در شمال و جنوب پایتخت مورد بررسی و پاسخگویی قرار می‌گیرد.

مدرس این دوره فرید قدیری، دبیر گروه مسکن و شهری روزنامه «دنیای‌اقتصاد» است. علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار که به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد، می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آموزش «دنیای‌اقتصاد» به شماره‌های 42710175 و 42710178 تماس بگیرند.همچنین لینک https://lms.donya-e-eqtesad.com/ course/ view/ 7777 برای ثبت‌نام مجازی این وبینار در دسترس متقاضیان و علاقه‌مندان قرار دارد.