وزیر تعاون از اجرای طرح جامع نظارت بر تعاونی‌های مسکن مهر برای بالا بردن سطح اطلاعات مهندسی خبر داد.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: طرح جامع نظارت بر تعاونی‌های مسکن مهر برای بالا بردن سطح اطلاعات مهندسی تعاونی‌های مسکن مهر و سازندگان واحدهای مسکونی تدوین و اجرایی شده است. وزیر تعاون افزود: به دلیل وسعت و حجم بالای کار در تعاونی‌های مسکن مهر، طرحی را تدوین کردیم که با اجرای آن، در صدد رفع مشکلات احتمالی در تعاونی‌های مسکن مهر و سرعت بخشیدن به کار ساخت واحدهای مسکونی هستیم.

عباسی احتمال نداشتن اطلاعات مهندسی درست و به روز از جانب سازندگان واحدهای مسکونی را یکی از دلایل اجرای طرح جامع نظارت بر تعاونی‌های مسکن مهر اعلام کرد.

وی اظهارداشت: ما در کنار حمایت‌های در نظر گرفته شده توسط سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های مسکن مهر برای هم سطح کردن اطلاعات مورد نیاز پیمانکاران و سازندگان واحدهای مسکونی در قالب طرح مسکن مهر این برنامه را اجرا می‌کنیم.

وزیر تعاون در نظر گرفتن حمایت‌های نظارتی بر عملکرد تعاونی‌های مسکن مهر را از برنامه‌های اصلی وزارتخانه متبوعش برشمرد و گفت: مساله مهم این است که تعاونی‌ها بتوانند در چارچوب پیش‌بینی شده حرکت کنند و اگر در بخشی دچار چالش شدند ما بتوانیم آن را رفع کنیم.