گروه مسکن- مهدیس فرقانی: خیابان نامجو یکی از خیابان‌های واقع در مرکز شهر محسوب می‌شود که درصد زیادی بافت آپارتمان‌ها در این محله کهنه و قدیمی هستند. اما طی چند سال اخیر به وضوح می‌توان نوسازی و بازسازی بیشتر این آپارتمان‌های کهنسال را مشاهده کرد.

طبق گفته مشاوران املاک این منطقه در بازار مسکن نامجو خرید و فروش چشمگیری صورت نمی‌گیرد و مشاوران این‌طور اظهار می‌کنند که وضعیت بازار اجاره را خراب‌تر از وضعیت بازار خرید و فروش معرفی می‌کنند اما در عین حال آنها امیدوارند که در طی یک یا دو ماه آینده بازار مسکن با نزدیک شدن به سال نو،تکانی هر چند ناچیز بخورد و از باتلاق رکود خارج شود.
قیمت پیشنهادی برای فروش و رهن و اجاره واحدهای مسکونی در محله نامجو بدین شرح است: قیمت پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان نوساز بین یک‌میلیون و 500هزار تا یک‌میلیون‌و 800هزار تومان، قیمت پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان چند سال ساخت بین یک میلیون و 300هزار تا یک میلیون و 450هزار تومان و قیمت هر مترمربع کلنگی بین یک‌میلیون و 400 تا یک‌میلیون و 800هزار تومان است. البته قیمت‌ها نسبت به اواخر تابستان با 20درصد کاهش همراه بوده است.