سمینار دو روزه سرمایه‌گذاری در بازار املاک ایران در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین رضوی رییس موسسه فکر فردا با اعلام این خبر، افزود: این سمینار با هدف آگاهی بخشیدن به اقشار مختلف جامعه در راستای نحوه سرمایه‌گذاری صحیح و کم خطر در بازار مسکن و املاک برگزار می‌شود و طی آن علمی‌ترین شیوه‌های حضور در این بازار ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد وضعیت کلی بازار املاک و مستغلات تحلیل و بررسی خواهد شد و با تکیه بر مطالعات انجام شده در این بخش، چشم انداز آن ترسیم خواهد شد.

رضوی افزود: پیش‌بینی وضعیت بازار املاک، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شناخت املاک اکازیون از دیگر محورهای این سمینار دو روزه خواهد بود، ضمن اینکه عوامل موثر بر قیمت‌گذاری و مرغوبیت املاک با رویکرد آگاهی بخشی دقیق به شرکت‌کنندگان در این سمینار تشریح خواهد شد.

رضوی تاکید کرد: ساختار شهرداری‌ها و کمیسیون‌ها، پروانه‌های ساختمانی، روانشناسی بازار، رفتارهای پرخطر سرمایه‌گذاران و تکنیک‌های مذاکره در بازار املاک از دیگر محورهایی است که در این سمینار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.در همین حال، نادر نور اللهی دبیر این سمینار نیز اعلام کرد: در طول برگزاری این رخداد تلاش خواهیم کرد تا تجربه افراد موفق در حوزه املاک و مستغلات را معرفی کرده و مباحث کاربردی موفقیت در این بخش را ارائه کنیم.