معاون اقتصادی و برنامه‌‌ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز در مراکز استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی، محمدرضا یزدانی افزود: این سیاست با توجه به انتقال دبیرخانه انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور از سازمان مسکن و شهرسازی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این انجمن به منظور اهداف خیرخواهانه برای ساخت مسکن محرومان جامعه است و تحقق این امر دستیابی به اهداف دولت را در زمینه تامین مسکن به ویژه برای نیازمندان تسریع می‌کند.

معاون اقتصادی و برنامه‌‌ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تقاضای بالای جامعه در بخش مسکن و عرضه نامناسب آن گفت: استقبال خیرین در این بخش و جذب سرمایه‌های خرد و سازماندهی کمک‌های مردمی نقش مهمی در شکل‌‌گیری ابتدایی این انجمن دارد. یزدانی تصریح کرد: دولت تسهیلات ویژه‌ ای را برای تشویق خیرین مسکن‌ساز به منظور تامین مسکن اقشار کم‌درآمد پیش‌‌بینی کرده است. وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از همه خیرین و نیک‌‌اندیشان برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت به عمل می‌آورد.